jajecznica na 2 osoby

1. Data: 2006-02-20 13:11:24

Temat: jajecznica na 2 osoby
Od: "aga&monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przygotowac :
-5 jajek
-wegete
-szczypiorek
-cebula
-margaryna

roztopic na rozgrzanej patelni margaryne . usmarzyc cebulke
szczepiorek.wyluc jajka i szczypte wegety.smazyc przez kilka minty.SMACZNEGO

2. Data: 2006-02-20 13:36:59

Temat: Re: jajecznica na 2 osoby
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

aga&monika wrote:
> [...]
>
> roztopic na rozgrzanej patelni margaryne . usmarzyc cebulke
> szczepiorek.wyluc jajka i szczypte wegety.smazyc przez kilka minty.SMACZNEGO

ej aga monika natalia dorota martyna i agata

Może najpierw zabierzecie się za język polski zamiast spamować na
grupie? Uczycie się internetu? No to proszę przekazać opieprz nauczycielowi.

Waldek

3. Data: 2006-02-20 13:57:24

Od: "Aicha" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał:

> proszę przekazać opieprz nauczycielowi.

Une nie łómiom. Une nawet tego nie przeczytajom. Une tylko wysyłać
wiadomości się uczą. A potem grupy zalewają bandy imbecyli, którzy nie
wiedzą, co to wrotka i że nie należy odpowiadać nad postem :)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

4. Data: 2006-02-20 14:09:34

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dtchum$o4v$1@nemesis.news.tpi.pl, Aicha wrote:

> Une nie łómiom. Une nawet tego nie przeczytajom. Une tylko wysyłać
> wiadomości się uczą. A potem grupy zalewają bandy imbecyli, którzy nie
> wiedzą, co to wrotka i że nie należy odpowiadać nad postem :)

A skąd mają wiedzieć, skoro kretyn uczący ich informatyki pokazał im
tylko, jak wysyłać bzdury, a ani słowem nie zająknął się o netykiecie?

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

5. Data: 2006-02-20 14:30:23

Od: "Aicha" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" napisał:

> skąd mają wiedzieć, skoro kretyn uczący ich informatyki pokazał im
> tylko, jak wysyłać bzdury, a ani słowem nie zająknął się o
> netykiecie?

No więc możemy sobie narzekać do śmierci, a i tak nikt tego nie
przeczyta. Chyba, że jest ktoś, kto zweryfikuje moją identyfikację
"sieć DAMI, Legnica" i potrafi doprawić ją realnym adresem owej
wesołej szkoły.

Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2006-02-21 00:12:07

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cycki sobie usmażcie, nawzajem najlepiej...

Się nerwowy robie po północy ;)

--
morghul

7. Data: 2006-02-21 00:53:59

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 21 février 2006 ŕ 01:12:07, dans <dtdlso$fue$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Cycki sobie usmażcie, nawzajem najlepiej...

> Się nerwowy robie po północy ;)

Wszystko w porzadku na pewno ?

--
Niesz

8. Data: 2006-02-21 06:57:38

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga&monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> roztopic na rozgrzanej patelni margaryne . usmarzyc cebulke
> szczepiorek.wyluc jajka i szczypte wegety.smazyc przez kilka

I wyrzucic wszystko do kibelka...

Fujjjjjjjjjjjjjj Jajecznica na margarynie
1. na masle
2. na smalcu domowym
3. na szynce
4. na boczku
5. na kielbasie drobno posiekanej
6. na wedzonce
7. na bekonie
8. na innej wedlinie z tluszczem "wlasnym"
to to rozumiem ale na margarynie?
ochydztwo
i po co ta wegeta ? (a nie vegeta przez pzypadek???)

sałatka
jajecznica
gołąbki
jak zrobic jajecznice z pieciu jaj