jak cwiczyc zeby schudnac?

1. Data: 2001-06-18 20:58:53

Temat: Re: jak cwiczyc zeby schudnac?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaliope <k...@p...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9glmri$6hv$...@n...onet.pl...
[...]
> To chyba jest nas wiecej;-( Mnie sie rano marzy tylko pyszna kawa i nic
[....]
To zrezygnuj z niej!!!!!!!! Wiem to bolesne ale warto, 2 kg? Pij jak
musisz w ciągu dnia, najlepiej rozwodnioną i bez cukru.
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2001-06-19 05:32:18

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał

> To zrezygnuj z niej!!!!!!!! Wiem to bolesne ale warto, 2 kg? Pij jak
> musisz w ciągu dnia, najlepiej rozwodnioną i bez cukru.

Hejka;-)

Z kawy nigdy nie zrezygnuje ;-))) Uwielbiam kawe, nie musze pic zaraz po
przebudzeniu, moge sie napic mleka, ale bez kawy nie przezyje;-))) i to nie
dlatego, ze mnie pobudza,ale ja uwielbiam ten smak;-))) Ja wogole nie
slodze, a podobna kawe nalezy troszke, czyz nie?;-))) Pije sobie teraz
herbatke ziolowa, zdrowie Jerzy;-)))

Pozdrawiam, wszystkich serdecznie i chcac nie chcac zabieram sie do pracy;-(
Milego dnia!!!

Kaliope

1. Data: 2001-06-19 09:02:31

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.rec.kuchnia ewcia <m...@g...pl> wrote:
> To juz jest nas dwoje takich ,,odwroconych" :o)))
> Ja po prostu rano musze wmuszac w siebie jadlo, a im blizej wieczora, tym
> wiekszy mam apetyt. Teraz probuje jeden dzien w tygodniu soedzac tylko na
> soczkach ,,without sugar"

Ja tez tak mialam, najbardziej glodna bylam wieczorem i potrafilam
kolo 21-22 zjesc pol duzej pizzy czy jeszcze cos innego... a rano nie
mialam apetytu, potrafilam do 12-13 nic nie jesc.
Ale grunt to silna wola, przestawilam sie, nie wychodze z domu bez sniadania,
a po 19 nic nie jem, na poczatku organizm sie buntowal, tzn. bylam wieczorem
wsciekle glodna, ale po jakichs 2 tygodniach wogole nie czuje sie glodu.
A na wadze sporo ubylo:-))))

Pozdrawiam, megi

Turobt raz jeszcze (dlugi)
zmywarka- porównanie ze zmywaniem recznym
tort ananasowy mady:o)
Re: Odp: kotlety mielone drobiowe
Sprostowanie do "Obozowe menu"