jak do niego dotrzec ??

1. Data: 2002-05-20 18:52:10

Temat: jak do niego dotrzec ??
Od: "someone" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Chcial bym sie zwrocic do was z prosba o rozwiazanie problemu, jest to
problem rodzinny ale juz nie wiem co mam robic!!!!

Wiem ze tego jest troche duzo ale pliss przeczytajcie to i pomozcie.

Chodzi tu mianowicie o mojego ojca, jest on coraz bardziej nie do zniesienia
Od pewnego czasu traktuje mnie i matke jak przedmioty albo wogule jak by nas
nie bylo
mowie mu ze potrzebuje na cos, na szkole to ma mnie centralnie w dupie. Mowi
ze nie ma teraz kasy a dobrze wiem ze ma konto bankowe i ma na nim
pieniadze. Predzej by dal pieniadze komus obcemu niz wlasnej rodzine.
Dostaje swoja rente ale to mu nie wystarcza musi tez zabrac rente matce.
Chodzi do kosciola taki z niego wielki chrzescijanin, chodzi po to tylko
zeby ksiedzu sie podlizac dajac na tace. Nie wiem co on z tego ma. Juz
probowalem z nim jakos pogadac ale wszystko na nic, teraz juz tak nie robie,
po prostu mowie mu w oczy co o nim mysle ze kompletnie nie mysli, nawed nie
mowie tylko krzycze, po prosru krzycze ze jest idiota. Domyslam sie ze to
nie jest najlepsze rozwiazanie ale probowalem przemowic do niego spokojnie
ale to nic nie zmienialo. Nadal taka sama olewka. wzrok skierowany gdzie
indziej i wyraz twazy jak by chcial powiedziec A CO MNIE TO INTERESUJE ZE TY
COS POTRZEBUJESZ.
Jego najwiekszym przyjacielem jest pies, traktoje go najlepiej z calej
rodziny, mowi do niego mile sluwka typu "TY MOJ PRZYJACIELU, MOJ KOCHANY
PIESEK, KOGO JESTES PIESEK ?? " JUz te slowa kiedys slyszalem tylko w wersji
KOGO JESTES KOCHANY SYNEK ?? tylko to bylo jakies 7 lat temu a teraz mam 16.
Czy to oznacza ze mnie traktoje na rowni z psem? Jestem dla niego tyle wart?
JUz nie wiem co mam robic. ZAczynam dostawac na glowe z nim. Boje sie o
matke czy czasem jej nic nie zrobi bo potrafi sie wydzierac o byle co jak mu
nie pasuje.
Prosze potraktojcie to powaznie i podpowiedzcie co mam z nim zrobic, jak go
do czegos przekonac do jakiejs zmiany.

za wszystkie podpisy WIELKIE DZIEKI
someone

1. Data: 2002-05-20 19:20:54

Temat: Re: jak do niego dotrzec ??
Od: w...@p...onet.pl (Tomek Łukaszewicz) szukaj wiadomości tego autora

Ile Twój ojciec ma lat? Bo jeśli około 50., to jego zachowanie może
być związane z tzw. "męską menopauzą". Postaraj się go zrozumieć,
dlaczego jest taki niemiły; ja myślę, że on czuje się zagubiony (nikt
go nie kocha i nie rozumie oprócz ukochanego zwierzaka i Boga). Poza
tym Ty również jesteś w wieku gwałtownego rozwoju psycho-fizycznego,
może w ten sposób nawzajem sobie następujecie na odciski
(nieświadomie). Potrzeba tolerancji i zrozumienia od każdej ze stron.

1. Data: 2002-05-20 21:17:39

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Łukaszewicz" news:3ce94ae0.476507@news.onet.pl
> jeœli
> zwišzane z tzw. "męskš menopauzš".

Ojcze wielebny nie używaj polskich liter, bo Twój czytnik bez dodatkowych
modyfikacji nie obsługuje polskich liter i sadzisz tutaj krzaki jak na
plantacji porzeczek ;)

1. Data: 2002-05-20 22:21:43

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka (a...@p...onet.pl) bulgocze:
<a...@a...krakow>

>Ojcze wielebny nie używaj polskich liter, bo Twój czytnik bez dodatkowych
>modyfikacji nie obsługuje polskich liter i sadzisz tutaj krzaki jak na
>plantacji porzeczek ;)

A Twój czytnik bez dodatkowych modyfikacji nie potrafi się przez
liście do owoców dobrać ;) Nie, nie - nie popieram kodowania
koreańskiego, ani żadnego innego poza porzeczkowym iso, ale jest po 22
i musiałam się do czegoś gdzieś przyczepić. Jak mi nie minie to zaraz
niemnę cały świat!

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-05-21 06:11:23

Od: "someone" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ja myślę, że on czuje się zagubiony (nikt
> go nie kocha i nie rozumie oprócz ukochanego zwierzaka i Boga).

Tez tak mysle, ale dlaczego nie stara sie jakos z nami porozumiec (mna i
matka), tylko udaje ze jest wiekszy od nas i ma wieksza wladze, pewnie nie
pozwala mu na to duma ale jak sam czuje ze jest nie kochany to jest to jego
wina ze mu na to duma nie pozwala.
I gdzie Bog mowi ze 2 czlowiekiem mozna pomiatac i odbierac warunki do zycia
??

1. Data: 2002-05-21 09:21:52

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ty nie gadaj o glupotach. problem jest powazny wiec nikogo nie obchodzi co
sadzisz o polskich znakach w outlooku. jak nie masz nic wartosciowego do
powiedzenia to siedz cicho i najwyzej mozesz sobie poczytac.
mops

1. Data: 2002-05-21 12:02:40

Od: "Sarna" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"someone" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> JUz te slowa kiedys slyszalem tylko w wersji
> KOGO JESTES KOCHANY SYNEK ?? tylko to >bylo jakies 7 lat temu a teraz mam
16.

znaczy ze miales wdety 9...
Nie kazdy dziewieciolatem ma szanse uslyszec takie slowa od swojego
rodzica....
Nie mam duzo do powiedzenia w tej sprawie,tylko ta jedna refleksja mi sie
nasunela...
Pozatym oceniam twoj list za "przebarwiony subiektywizmem",tak naprawde nie
wiemy co ojciec ma do powiedzenia w tej sprawie...

1. Data: 2002-05-21 18:11:02

Od: "Kuba" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm, ja tez mam 16 lat i podobnego ojca (45l.) tyle ze moj ostatnio jakos
"znormalnial". Wiesz, co mu pomoglo?
znalazl sobie hobby ;)

zostal mysliwym i to obcowanie z przyroda (ma obwod w gorach...) dobrze na
niego wplynelo. Pozatym kupilismy stary dom, ktory remontujemy, tato (tak!
zaczalem go nazywac tata) stal sie teraz zupelnie innym czlowiekiem, moge z
nim pogadac (no nie zawsze, ale zazwyczaj tak) czasem jade z nim na to
polowanie i musze powiedziec, ze nawet fajnie jest ;)

a wogole to chyba latwiej by ci bylo, gdybys go zrozumial (i nie mow ze
latwo mi mowic, bo ja przechodzilem to, co ty). Moze nie czuje sie spelniony
w swojej pracy, moze zeczywiscie nie okazujecie mu milosci... sam nie wiem.
Nie wiem tez co bylo mojemu, ale wazne ze z tego "wyszedl".

Moglbys jeszcze sprobowac zmienic podejscie do niego... moze macie jakies
wspolne zainteresowania etc.
Pokaz mu, ze nie jestes juz 9-latkiem, ale nadal go potrzebujesz, przypomnij
mu, ze jestes jego synem, JEGO synem.

moze moje rady nie byly zbyt fachowe (wkoncu nie mam zbyt duzego
doswiadczenia ;)) ale mam nadzieje, ze ci pomoga

Powodzenia

kuba

- - -

Radości życia rodzinnego są najpiękniejsze na świecie,
a radość jakiej rodzice doświadczają na widok swych dzieci,
jest najświętsza.
Johann Heinrich Pestalozzi

1. Data: 2002-05-21 20:13:24

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mops" news:acd3fu$4tq$1@news.tpi.pl
> nikogo nie obchodzi co sadzisz o polskich znakach w outlooku...

Nie obchodzi to tylko takich leni jak TY co im się nie chce chwilę usiąść i
porządnie ustawić czytnik jak to jest przewidziane w normach dla grup
polskojęzycznych.

1. Data: 2002-05-22 08:03:33

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Litewka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@a...krakow...
> "mops" news:acd3fu$4tq$1@news.tpi.pl
>
> Nie obchodzi to tylko takich leni jak TY co im się nie chce chwilę usiąść
> porządnie ustawić czytnik jak to jest przewidziane w normach dla grup
> polskojęzycznych.

Ty baranie! jak chcesz pogadac o normach ISO i polskich znakach to przejdz
na inna grupe albo zapodaj inny temat na tej. czy ty glupi debilu nie
widzisz jaki jest ten temat?

psychologia UJ - ktory wydzial?
Ona i ja ...... i gg
Kara śmierci dla mutantów !!!!!!!
zarzaadzanie wiedza w bankach/instyt.finansowy ch
Re: jak do niego dotrzec ??