jak dobrze ze zaraz znikne

1. Data: 2013-12-12 16:35:24

Temat: jak dobrze ze zaraz znikne
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy, moze nie tak zaraz, ale w rzeczy samej, blizej mi do spaceru z Kostucha, niz
dalej. No i dobrze, bo jak czytam takie idiotyzmy, to slowo daje, czasem misie
odechciewa komputer wlaczac (moze i dobrze?)

http://natemat.pl/85049,szescioletni-uczen-zawieszon
y-za-molestowanie-seksualne-pocalowal-kolezanke-z-kl
asy-w-dlon

Pozdraw popoludniowy z krainy, gdzie "Szczesc Boze" mowia czesciej niz "dzien dobry".
(ciekawe, kto zgadnie ;)

2. Data: 2013-12-12 16:48:47

Temat: Re: jak dobrze ze zaraz znikne
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
asy-w-dlon

> Pozdraw popoludniowy z krainy, gdzie "Szczesc Boze" mowia czesciej niz

slicerland?

3. Data: 2013-12-12 16:59:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Dec 2013 07:35:24 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> [...]
komputer wlaczac (moze i dobrze?)

> http://natemat.pl/85049,szescioletni-uczen-zawieszon
y-za-molestowanie-seksualne-pocalowal-kolezanke-z-kl

Ba. Muszę ostrzec córkę, aby mojej wnusi w pupcię nie całowała, bo to to
jest już istna orgia seksualna! I przyznaję się bez bicia - całowałam moje
córki tyż. WSZĘDZIE. :-O

Paranoja nas zalewa. Rodzice ręce precz od dzieci! Oddajcie Państwu i
Służbom Socjalnym na wychowanie! :-/
--
XL

4. Data: 2013-12-12 18:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Dec 2013 07:35:24 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Pozdraw popoludniowy z krainy, gdzie "Szczesc Boze" mowia czesciej niz "dzien
dobry"

Pewnie mają tak od czasu Straflager Wauwilermoos :->

--
XL

5. Data: 2013-12-12 18:26:58

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-12 16:35, Hanka pisze:

> Pozdraw popoludniowy z krainy, gdzie "Szczesc Boze" mowia czesciej niz "dzien
dobry". (ciekawe, kto zgadnie ;)

No to pewnie we Freistaat Bayern oder Niederösterreich?
Grüß Gott!
:)

6. Data: 2013-12-12 20:43:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 16:48:47 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
>
> slicerland?

Nie, aczkolwiek w linii prostej calkiem niedaleko od :)

A ciekawa rzecz zauwazylam w sklepach.
Jak wchodzi mlode, to mowia normalnie "Hallo".
Ale jak zobacza mnie (niemloda, niechuda) to od razy Gruess Gott leco ;) jak do
swojej ;)

7. Data: 2013-12-12 20:46:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 18:26:58 UTC+1 użytkownik Sara napisał:
dobry". (ciekawe, kto zgadnie ;)

> No to pewnie we Freistaat Bayern oder Niederi? 1/2 sterreich?
> Gri? 1/2 i? 1/2 Gott!
> :)

O, jakie obyte towarzystwo!
Tak jest :)

/celowo zostawiam literki umlautowe, aby pokazac, co z nimi zrobil gugiel ;)/

8. Data: 2013-12-12 20:49:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 18:16:26 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Pewnie mają tak od czasu Straflager Wauwilermoos :->

O dzieki Ci za przypomnienie, Zacna Kobieto :)
Wlasnie sie zastanawialam, o czym by tu dzisiaj poczytac.

:)

9. Data: 2013-12-12 20:52:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Dec 2013 11:49:33 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> O dzieki Ci za przypomnienie, Zacna Kobieto :)
> Wlasnie sie zastanawialam, o czym by tu dzisiaj poczytac.
>
> :)

Nie, nie ma o czym jeśli chodzi Ci o rozrywkę...
--
XL

10. Data: 2013-12-12 22:41:03

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 20:52:33 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Nie, nie ma o czym jeśli chodzi Ci o rozrywkę...

Wiesz chyba, ze nie mieszcze sie w standardowych rameczkach :)

filmuś
70 proc. Polaków nie chce, by Kościół wypowiadał się w sprawach politycznych
Dohody narodowe a ludność
a mógł zabić...
I co tam słychać ?