jak działa luteina?

1. Data: 2004-05-04 09:06:44

Temat: jak działa luteina?
Od: "J j" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałam przez 4 dni luteinę 2 razy dziennie po 1 tabletce w celu wywołania
miesiączki. Po jakim czasie powinna ona wystapić? Czy jest możliwe, by po
tych 4 dniach nie wystąpiła?

2. Data: 2004-05-04 10:43:57

Temat: Re: jak działa luteina?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brałam przez 4 dni luteinę 2 razy dziennie po 1 tabletce w celu wywołania
> miesiączki. Po jakim czasie powinna ona wystapić? Czy jest możliwe, by po
> tych 4 dniach nie wystąpiła?

u mnie pojawiala sie po 3-4dniach, ale bywa roznie, moze zadzwon do swojego
lekarza i zapytaj jak dlugo powinnas odczekac

3. Data: 2004-05-04 11:14:47

Od: "J j" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@b...wroc.pl> napisał(a):

> u mnie pojawiala sie po 3-4dniach, ale bywa roznie, moze zadzwon do swojego
> lekarza i zapytaj jak dlugo powinnas odczekac

rozumiem, że u Ciebie miesiączka pojawiła się po 3 dniach od rozpoczęcia
brania tabletek a nie od skończenia?

4. Data: 2004-05-04 11:31:01

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozumiem, że u Ciebie miesiączka pojawiła się po 3 dniach od rozpoczęcia
> brania tabletek a nie od skończenia?

od SKONCZENIA brania luteiny

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2004-05-04 14:30:09

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Luteinę powinno się brać 10-12 dni (tyle ile trwa druga faza cyklu) i po
odstawieniu zwykle pojawia się okres. Faktycznie mi czasem pojawia się już
po ósmym dniu brania, ale moja endokrynolog mówi że to dobrze.
agatka
Użytkownik "J j" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Brałam przez 4 dni luteinę 2 razy dziennie po 1 tabletce w celu wywołania
> miesiączki. Po jakim czasie powinna ona wystapić? Czy jest możliwe, by po
> tych 4 dniach nie wystąpiła?

http://www.gazeta.pl/usenet/

ZUS wypadek przy pracy odszkodowanie
Cewa nerwowa