jak działa szczepionka

1. Data: 2006-01-14 14:04:52

Temat: jak działa szczepionka
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w gardle bakterie : klebsiella pneumoniae oraz gronkowiec złocisty,
lekarz przepisał szczepionke broncho-vaxom. Szczepionka jak wiadomo azaiwera
szczepyt tych bakterii, ale ja już przeciez je mamw organiźmie to najakiej
zasadzi eon adziała?

dziękuję

2. Data: 2006-01-17 10:04:58

Temat: Re: jak działa szczepionka
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam w gardle bakterie :  klebsiella pneumoniae oraz gronkowiec złocisty,
> lekarz przepisał szczepionke broncho-vaxom.
>Witam.
>W tym okresie podaję właśnie tę szczepionkę synowi.
> Podaję ją już powtórnie po 4 latach. Tyle czasu mieliśmy z jego anginami
spokojnego wytchnienia. W grudniu 2005 dwa razy załapał anginę z gorączką 40*c.
Powtażam więc tę kurację-opłacała się!
A jak działają? Szczepionki stymulujące układ immunologiczny zawierają zabite
bakterie, ekstrakty z zabitych bakterii, liofilizowane lizaty bakterii, rybosomy
bakteryjne. Wykazują one działanie immunostymulujące, tj. pobudzające mechanizmy
nieswoistej odporności m.in. przez:
- działanie na komórki żerne,
- zwiększenie wytwarzania immunoglobulin wydzielniczych (S-IgA), pobudzenie
limfocytów T,
- nasilenie produkcji endogennego interferonu.
To fragment tekstu z tej stronki : http://www.resmedica.pl/zdart9009.html

3. Data: 2006-01-17 21:34:41

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rybosomy
> bakteryjne. Wykazują one działanie immunostymulujące, tj. pobudzające

ale takie działanie mogło by mieć skutek w przypadku zażycia szczepionki
przez zdrowego człowieka (chyba tylko w takim przypadku stosuje się
szczepionki), a przedmówca spytał się o sens działania szczepionki w czasie
gdy człowiek jest chory, a więc już posiada w organizmie żywe bakterie :O)

Przepuklina kręgosłup odcinek szyjny, pytanie o specjalistę
pocenie sie
Problem dotyczący setek milionów mieszkańców naszej planety.
[jak rozpoznać] że ma się wodę w kolanie ?
Aknemycin a ciąża