... jak mucha na scianie cd.

101. Data: 2007-11-12 17:28:47

Temat: Re: !najwyższa wartość?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fh9eag$re8$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "LB" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> A owca w wilczej...nadal owcą? ;P

> Neguję konieczność barokizacji filozofii i światooglądów.
> Wg zasady Ockhama nie należy mnożyć bytów ponad te konieczne... ;)

A co do symetrii -miłość być może jak obiekty liniowe ma jedną główną
oś postepu [poza niezliczoną ilością poprzecznych-pseudośrodkowych
lokalnych]
i coś ci to przeszkadza?

102. Data: 2007-11-12 18:51:44

Od: "Jan" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Jan" <j...@a...net>

> To bardzo źle Pan uważasz.
> przykład:
> gdyby jakiś klon Hitlera ogłosił do publicznej wiadomości, że w jego
> systemie aksjomatycznym "wszystkich Żydów powinno się zagazować"
> oraz napisał, że nie życzy sobie, aby cytując jego założenia podawać
> dane identyfikujące autora
> - to Pan cytując te słowa i stosując się do życzenia, współuczestniczyłbyś
> w antyżydowskiej propagandzie,

A nie uważasz że można zacytować pisząc że nie identyfikujesz się z nimi?
Poza tym, ja napisałem 'możesz'.
Widzisz Pan różnicę między 'możesz' a 'musisz'?
Jak chcesz to cytuj sobie Pan co chcesz i jak chcesz, usenet wszystko
zniesie, także Pańskie wycinanie pojedynczych zdań z wypowiedzi albo
podklejanie odpowiedzi kontrdyskutantów pod wybrane przez siebie wypowiedzi
a nie pod te do których się odnoszą.

>bowiem cytując czyjeś teksty
> bez jednoznacznego odcięcia się od tych tekstów - stajesz się
> współodpowiedzialny za prezentowaną treść.
> Takie odcięcie to m.in. uwidocznienie autora cytatu, wbrew instrukcji
> manipulanta, propagandysty czy socjopaty.

> /autor: "Jan" <janosik7@ z hosta: 10.67.65.27:2823 /
>
> No patrz Pan jak to się można pomylić.
> JA myślałem, że Pan świadomie wysyłasz swoje posty z powycinanymi
> podpisami autoryzującymi poszczególne cytaty, aby uniemożliwić innym
> bezpośredni wgląd w informację o autorze cytatów,

To źle Robaczku myślałeś.

> a "prawda" jest banalna (jak się okazuje):
> Panu nie chodzi o innych, tylko o siebie "Mi np. - nie zajmują miejsca."
> Nie myślisz więc o innych tylko o sobie???????

Nie, uważam że inni także nie mają problemu z identyfikacją autora.

> No tak.
> Cóż Pana mogą obchodzić inni czytający, skoro Pan "nigdy nie masz
> problemu z identyfikacją piszącego" - z założenia oczywiście. Co nie?
> Zakładasz Pan sobie, że nie masz problemu i problem znika.

Nie. Nie mam problemu więc się nie pojawia.

> Ależ to proste... a jakie głupie? :)

Ychm

103. Data: 2007-11-12 19:24:40

Od: t...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Skaj napisał:

> [obsesja jakaś czy cuś?] ;)

Tak. Bo jesteś taki cudowny i mam na Twoim punkcie kompleksy.

;-)

Oj, jaki Ty jesteś mądry! Oj, jaki Ty jesteś mądry! Taki mądry!

;-)

Szkoda tylko, że nie czytaty.

"Wahrheit ist einer der wichtigsten philosophischen Grundbegriffe. Die
Frage nach der Wahrheit gehört zu den zentralen Problemen der
Philosophie und wurde von den verschiedensten Schulen und Denkern
unterschiedlich beantwortet."

http://de.wikipedia.org/wiki/Wahrheit

104. Data: 2007-11-12 20:00:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytać to-nie-my a nas
Zrestom same nudy pises
Życie to nie matematyka
Matematyka to nie życie

105. Data: 2007-11-12 21:05:57

Od: "Jan" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> copy/paste/Unsubscribe :)

Pa pa.

Doradca ds. Kadrowych Grupy pl.sci.filozofia
Jan.

Panslavisto!!!
test
Test