jak odmierzyć 100gr.

11. Data: 2007-01-12 09:42:06

Temat: Re: jak odmierzyć 100gr.
Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podałam ci link na "dzieciach" http://tnij.org/przeliczniki
>
> Ania

Tu: http://www.puszka.pl/przelicznik.php3 znajdziesz to, co Cię interesuje.
Pozdrawiam. B.

12. Data: 2007-01-12 11:14:16

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

> To nie wyjątek - kostki wykonywane są w kilku rozmiarach...

W tym problem ze gros "kostek" dawniej wykonywanych jako 250 gram... teraz
wykonywana jest jako 200 gram...
Cena niby nie wzrosla.. prawda? a podwyzka zostala ukryta wlasnie w
zmniejszeniu gramatury
Chodzi glownie o masla, ale i margaryny tez juz w to weszly (moze nie
wszystkie, lecz wydaje mi sie ze z czasem... wszyscy producenci "na to
wpadna" )

13. Data: 2007-01-12 11:20:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> Chodzi glownie o masla, ale i margaryny tez juz w to weszly (moze nie
> wszystkie, lecz wydaje mi sie ze z czasem... wszyscy producenci "na to

To żadna tajemnica - ale gramatura jest różna, ponieważ zapotrzebowania też
są różne.
Tłuszcze mają to do siebie, że jełczeją.

Prostuję informację mam dwie kostki Kasi po 250g sklejone razem - torebką
rodzynek jako gratisem. ;-P)))
Nie bywam w sklepach - żona kupuje, więc nie wim, jak jest ale widziałęm
kostki po 0,5 kg, a tu mowa była o wiaderku 1kg. Po prostu oferta coraz
bardziej zróżnicowana...

14. Data: 2007-01-12 11:26:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KASIA" <k...@w...pl> wrote in message
> Witam.
>
> Jak odmierzyć 100gr margaryny np.ile to łyżek?
> Margaryna jest w pudełku 1kg.
>
> Z góry dziękuję
> Kasia.

Poszukaj tutaj wagi - powinna starczyć na przeważającą większość potrzeb
kuchennych.
http://www.domik.com.pl/produkt.asp?lang=pl

15. Data: 2007-01-12 11:41:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KASIA" <k...@w...pl> wrote in message
> Witam.
>
> Jak odmierzyć 100gr margaryny np.ile to łyżek?
> Margaryna jest w pudełku 1kg.
>
> Z góry dziękuję
> Kasia.

Tu niedroga waga:

http://multisort.pl/product/5782.Waga;kuchenna;Scien
na;Beurer;KS;45.html
http://www.mizar.pl/Terraillon/13367

Kuchenka mikrofalowa
Klasyczne sałatki
pieczywo czosnkowe z serem typu lazur - pytanie
JAKAS KUKIELKA...
Re: JAKAS KUKIELKA...