jak pielegnowac/leczyc nerw lokciowy?

następny post »
Data: 2009-01-24 08:30:46
Temat: jak pielegnowac/leczyc nerw lokciowy?
Od: "bartek" <f...@w...pl>

witam
od kilku tygodni mam problem z dretwieniem palcow podczas snu w 99% jestem
peweien ze to od nerwu lokciowego.

dretwieja palce od I-II lub I-III(od kciucka do serdecznego) lub maly i
wiekszy,
jak sie obudze i czuje ze mam zdretwiale 2 male palce, poruszac reka
pomasuje lokiec odpuszcza natychmiast.
dzieje sie to tylko noca.

chodze na silownie myslalem ze to pomoze ale chyba jednak nie,

jak to pielegnowac wyleczyc ?
nic nie boli ale strasznie denerwujace jest to dretwienie.