jak powstała "nowa rasa"?

141. Data: 2008-09-17 11:08:38

Temat: Re: jak powstała "nowa rasa"?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.

--
CB

142. Data: 2008-09-17 11:10:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> Don Gavreone<s...@l...po>
>
> [...]
> [...]
>
> aha, no i nic mi nie wiadomo o żydowskiej krwi w mojej rodzinie
> co prawda to lubelszczyzna, więc w przeszłości było tam mnóstwo żydów,
> ale moi przodkowie chyba się raczej od nich odcinali :)
>
> a przecież taka domieszka mogłaby być ciekawa
>
> co prawda moja mama nieboszczka czasami śmiała się, że w jej rodzinie
> musiał być jakiś cygan, bo ona sama i jedna z jej sióstr miała dość
> ciemną karnację (z odcieniem żółtawym), ale to tyle :)

w trójce ostatnio słyszałem jakiś wywiad z arabem, który osiadł na
lubelszczyźnie i urządził tam knajpę, w której serwuje dania mieszając
kuchnię arabską i polską. pytany, jak się czuje na ziemi, na której
zamieszkiwali żydzi, śmiał się generalnie.

to bardzo ciekawe, że ta nienawiść miedzy nacjami, istnieje i jest
podsycana głównie w polityce. wśród "plebsu" da się spokojnie koegzystować.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

143. Data: 2008-09-17 11:10:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 13:04:59 +0200, ostryga napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> (...)
> Opowieść fajna, ale same przezycia moze nie do konca.... ?

Zwłaszcza te w związku z mimikrą... Ktoś już to kiedyś miał... hmm...
Kanclerzem Niemiec w 1933 roku został i tak dalej...

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

144. Data: 2008-09-17 11:11:57

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> żarty żartami (jakby ktoś się nie zorientował) ale żeby wziąć cię za
> chińczyka, to trzeba być rasowym amerykaninem chyba.
[...]

no właśnie nie, może wystarczyło mieć kolonię w Chinach (Portugalia) albo
uprzywilejowane relacje z nimi i wizyty inżynierków stamtąd (komunistyczna
Albania) - samemu przy tym wyglądając, jak południowcy wyglądają, a nie
jakieś północno-europejskie bladawce, które nawet porządnie opalić się nie
mogą :)

> btw - blokujesz i odblokowujesz komentsy na nk co jakiś czas czy mi
> się wydaje?

a cóż to za niedyskretne pytanie?

don

145. Data: 2008-09-17 11:13:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dobre. :)
>
> Opowieść fajna, ale same przezycia moze nie do konca.... ?

ja byłem uchachany, nie wiem jak one, bo wysiadłem :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

146. Data: 2008-09-17 11:14:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Tak.

kiedyś też się zachwycałem tym irlandzkim powiewem.
ale to strasznie sztuczne jest, przesadzone emocjonalnie.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

147. Data: 2008-09-17 11:26:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> a cóż to za niedyskretne pytanie?

nie przesadzaj, są bardziej niedyskretne :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

148. Data: 2008-09-17 11:29:10

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

> [...]
> (komunistyczna Albania) - samemu przy tym wyglądając, jak południowcy
> wyglądają, a nie jakieś północno-europejskie bladawce, które nawet

północnoeuropejskie

don

149. Data: 2008-09-17 11:34:05

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolej na taniec w wykonaniu wyznawców Islamu:
Z tego rejonu świata polecam sufich i tzw. tańce derwiszów:
Ładnie:
http://www.youtube.com/watch?v=_jsSdelV7Qg
http://www.youtube.com/watch?v=u3qluyvf-AI
i transowo:
http://www.youtube.com/watch?v=86yjpKzfOoI

> A teraz ~taniec buddystów:
> http://pl.youtube.com/watch?v=i3JLbFvrZ3Q
To wygląda całkiem autentycznie

> http://pl.youtube.com/watch?v=SDXRb3vPrJM
> http://pl.youtube.com/watch?v=YOe3bYRgsxY

A to pokazuje tyle, że człowiek zachodu generalnie
ma bardzo duży problem z odróżnieniem Chińczyka
od Tybetańczyka. Powyższe linki nie mają nic
wspólnego z tradycyjną kulturą tybetańską - to jakieś
chińskie imprezy (zresztą po chińsku komentowane i opisane)
- tyle, że należy pamiętać, iż na dzisiejszym obszarze
Tybetu mieszka dziś więcej Chińczyków niż
Tybetańczyków, a kultura tybetańska jest tam
w sposób konsekwentny i zorganizowany niszczona.

Jak kogoś interesują klimaty taneczno-buddyjskie,
to może być np. to co poniżej (tylko zwracam uwagę
na to, że to są tańce rytualne, trudno to porównywać
do imprez biesiadnych):

Dość długie, ale dobrze zaprezentowane
http://www.youtube.com/watch?v=MVrMjyYFw9M
Mniej 'kontrolowane', filmowane z ręki:
http://www.youtube.com/watch?v=dZjQMYQaP1s
http://www.youtube.com/watch?v=ApA_7zBkXs0
Dobry komentarz słowny do jednego z tych widowisk:
http://www.teatry.art.pl/!prasa/didaskalia/czam.htm

A 'kontekst' już niezbyt taneczny, o sytuacji w Tybecie.
Wybrałem bardzo przypadkowo:
http://www.youtube.com/watch?v=zUZwEW4Qz6w

I na koniec Tina Turner Chanting ;)
http://www.youtube.com/watch?v=MOsr_ZOi-Jo

150. Data: 2008-09-17 11:34:13

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> nie przesadzaj, są bardziej niedyskretne :)

co z tego?

dlaczego nie zapytałeś mnie mejlem / na n-k?

don

XL - KIELCE !!!!!!!!!!!!!
DO XL
"Polski Fritzl" II