jak powstała "nowa rasa"?

161. Data: 2008-09-17 20:00:48

Temat: Re: jak powstała "nowa rasa"?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niczego choć trochę podobnego nie spotkałem w Ewangeliach.
To byłoby coś nowego w zaleceniach Jezusa. ;)

Paddy Kelly w 2004 roku został mnichem i przebywa w klasztorze.
Co ty na to?
http://pl.youtube.com/watch?v=gQnw3E3n3vc
Przesłodził?
Pogubił się?
Uciekł przed życiem?

--
CB

"tren R" <t...@p...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gar4d7$5lb$1@news.onet.pl:

162. Data: 2008-09-17 20:24:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Niczego choć trochę podobnego nie spotkałem w Ewangeliach.
> To byłoby coś nowego w zaleceniach Jezusa. ;)

Czyńcie więc i zachowujcie wszystko, co wam polecą, lecz uczynków ich
nie naśladujcie. Mówią bowiem, ale sami nie czynią.
Mt 23,32--33

> Paddy Kelly w 2004 roku został mnichem i przebywa w klasztorze.
> [...]

czy ty się dobrze czujesz?
ja mówię o muzyce i długowłosych sraniołkach składających rączki i
wzdychających świętojebliwie

--
http://patrz.pl/trener

163. Data: 2008-09-17 20:45:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

errata:
Mt 23,3

--
http://patrz.pl/trener

164. Data: 2008-09-17 21:00:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz popełnił bardzo dobrą i obszerną ewangelię.
Niestety, nie był zbyt precyzyjny i miał niezły ciąg na sformalizowany
kult kiedy ją pisał.

W tym fragmencie chodzi o coś zupełnie innego niż o "słuchanie
faryzeuszy".

Cała wypowiedź na ten temat brzmi tak:
Mt 23:2-3 <<Na katedrze Mojżesza zasiedli uczeni w Piśmie i faryzeusze.
(3) Czyńcie więc i zachowujcie wszystko, co wam polecą, lecz uczynków
ich nie naśladujcie. Mówią bowiem, ale sami nie czynią.>>

Rozumiem to tak: zachowujcie Prawo [mojżeszowe] i bądźcie wierni
jego zaleceniom, ale nie naśladujcie tych, którzy trzymają nad nim
pieczę, bo są Was niegodni.

http://pl.youtube.com/watch?v=QjHxvfSRja4
Co o tym sądzisz?

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:garp1k$6aq$1@news.onet.pl:

165. Data: 2008-09-17 21:18:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> kult kiedy ją pisał.
>
> W tym fragmencie chodzi o coś zupełnie innego niż o "słuchanie

imho dokładnie o "słuchanie i robienie tak jak mówią"
ale nie naśladowanie ich, ponieważ oni nie przestrzegają tego co mówią.

> [...]

> Rozumiem to tak: zachowujcie Prawo [mojżeszowe] i bądźcie wierni
> jego zaleceniom, ale nie naśladujcie tych, którzy trzymają nad nim

ja to rozumiem bardzo prosto:
ci co trzymają pieczę nad prawem, nie zachowują go, ale go głoszą.
więc prawo jest ok, faryzeusze do bani.

> http://pl.youtube.com/watch?v=QjHxvfSRja4
> Co o tym sądzisz?

w jakim sensie?
angielski znam słabo, a muzycznie...
bardziej do mnie przemawia to:
http://www.youtube.com/watch?v=t_HEI19_exg

--
http://patrz.pl/trener

166. Data: 2008-09-17 22:29:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeden z członków KF, który wstąpił do zakonu.

Śpiewa o tym, że nie wiedział jak piękny jest Jezus i Bóg
zwracając sie wprost do Nich.

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:gars71$fqu$1@news.onet.pl:

167. Data: 2008-09-18 07:15:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> To jeden z członków KF, który wstąpił do zakonu.

to akurat rozkminiłem

> Śpiewa o tym, że nie wiedział jak piękny jest Jezus i Bóg
> zwracając sie wprost do Nich.

no, i on ma właśnie swoją koncepcję.
to trochę coś jak postawienie na jedną kartę.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

168. Data: 2008-09-18 07:38:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem, zdaje się że tak.

Ciekawe kiedy/czy odkryje, że nie po drodze mu z zakapturzonym
"bractwem w sukmanach".
Cóż, szkoda go trochę... ale myślę, że sobie poradzi.

--
CB

169. Data: 2008-09-18 08:09:48

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A TV?
> Dostępnośc telewizji jest na podobnych zasadach co net - płacisz co miesiąc,
> musisz kupić odbiornik itp.
> Chyba nie ma wątpliwości ze tv jest "przestrzenia publiczną"?
> Mówi się "środki _masowego_ przekazu.
> Kogoś tam oskarżono o zniewage w TV.
> Politycy zdaje się non stop sobie to nawzajem zarzucaja a niektórzy nawet do
> sądów z tym chodzą.
> To czemu net ma nie być przestrzenia publiczną?
>
> pozdr.
> zapracowana, buu...
> o.

Czyli pozostaje tylko zadenuncjować biednego cbneta w prokuraturze.

170. Data: 2008-09-18 16:16:01

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Tak jakby. Coś w tym rodzaju.
> Tylko nie wiem (nie "zdiagnozowałem"? tego) dlaczego to robisz.
/.../
> A jak ty definiujesz swoje motywacje w tym zakresie?
Chyba warto, żebyś wiedział, że dyskusja z Tobą, poza ciekawością
nie wzbudza we mnie większych emocji - w szczególności, fakt że w
paru sprawach mamy diametralnie różne poglądy nie rodzi we mnie
zasadniczego przymusu zmieniania Twoich - sądzę że da się
zaakceptować taki zestaw (a nawet jeszcze bardziej nietypowy) pod
warunkiem zrozumienia skąd Ci się to wzięło. Ten cel został
osiągnięty. Po uważnym przeczytaniu tej wymiany postów, człowiek
który chce reagować "pierwszą nasuwającą się emocją" na to co
piszesz (np. agresją) ma nieco większy wybór.

pozdrawiam
vonBraun

XL - KIELCE !!!!!!!!!!!!!
DO XL