jak powstrzymać ból gardła ?

1. Data: 2005-01-23 15:59:21

Temat: jak powstrzymać ból gardła ?
Od: "aphex" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie czuje drapanie w gardle i lekkie "osuszenie" w gardle, jest to
napewno poczatek bólu gardła, zawsze sie tak u mnie zaczyna. Jak to
powstrzymać by przez cały tydzien nie miec bolu ? Zawsze pomagały mi lody by
zniszczyc bakterie ale niestety niemam w domu :-)
co polecacie ?
wziełem 2 rutinoscorbiny, inne witaminy i wypłukałem gardło w jakimś syfie.

--
gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200

2. Data: 2005-01-23 16:40:59

Temat: Re: jak powstrzymać ból gardła ?
Od: "trampek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co polecacie ?
> wziełem 2 rutinoscorbiny, inne witaminy i wypłukałem gardło w jakimś syfie.

antybiotyk wziewny
woda z sola do płukania

pozdrawim
zawsze ten sam trampek

3. Data: 2005-01-23 17:17:08

Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trampek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Pół łyżeczki sody na pół szklanki wody. To rozmieszać. Płukać. Poza
tym tabletki emskie.

4. Data: 2005-01-23 22:35:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aphex" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co polecacie ?
> wziełem 2 rutinoscorbiny, inne witaminy i wypłukałem gardło w jakimś

Woda utleniona wyplukac gardlo (mozna lekko rozcienczyc w letniej wodzie).

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

5. Data: 2005-01-24 21:49:34

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trampek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości