jak przybrać na wadze?

następny post »
From: "Shan" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: jak przybrać na wadze?
Date: Sun, 25 Jan 2004 16:24:54 +0100

Witam,
mam 15 lat, ok. 1,75m, i waze 55kg. Chcialbym troche przytyc, ale nie tak,
zeby urusl mi brzuch, tylko zeby na calym ciele rownomiernie pojawilo sie
wiecej tluszczu, dzieki czemu zwiekszylbym swoja mase. Czy moglby mi ktos
ulozyc jakas diete na przyrost tkanki tłuszczowej lub cos w tym stylu? Albo
chociaz jakies wskazowki co jesc itd? Bylbym bardzo wdzieczny za kazda pomoc
;)
..
TIA
Pozdr.