jak rozmnożyć berberys czerwony?

1. Data: 2009-08-24 08:47:30

Temat: jak rozmnożyć berberys czerwony?
Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam żywopłot z berberysu czerwonego. Teraz trochę chce go przyciąć(czy to
nie błąd?).I moje pytanie- jak się rozmnaża taki berberys- czy poprzez
ukorzenienie odciętych końcówek da radę rozmnożyc ta piekną rośline?--

Krzysiek

2. Data: 2009-08-24 12:09:39

Temat: Re: jak rozmnożyć berberys czerwony?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Aug 2009 10:47:30 +0200, kris wrote:

> Mam żywopłot z berberysu czerwonego. Teraz trochę chce go przyciąć(czy to
> nie błąd?).I moje pytanie- jak się rozmnaża taki berberys- czy poprzez
> ukorzenienie odciętych końcówek da radę rozmnożyc ta piekną rośline?--

Urwać z piętką i zanurzyć koniec w ukorzeniaczu do zdrewniałych,
usunąć część liści od dołu...

3. Data: 2009-08-24 12:10:43

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urwać z piętką i zanurzyć koniec w ukorzeniaczu do zdrewniałych,
> usunąć część liści od dołu...

Co to jest piętka?

Krzysiek

4. Data: 2009-08-26 17:14:59