jak schudnac bedac wege?

101. Data: 2004-04-18 18:56:57

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl (jaico?) napisał(a):

> DO jst dla odwaznych i lubiacych ryzyko. Jezeli ktos twierdzi ze nalezy
> jesc
> najlepsze bialka i tluszcze to dlaczego od razu robic z niego wariata.
> Mozna sprawdzic w jakich produktach znajduja sie te najlepsze. Niemen byl
> 20 lat wege i jak szybko choroba go zmiotla?

Gratuluje odwagi:-) W koncu wielu ryzykuje np. palac papierosy, pijac
nalogowo alkohol, o innych ryzykownych nalogach nie wspomne, chociaz
dokladnie wiadomo czego mozna sie spodziewac podejmujac takie ryzyko:-).
Ale teraz mi sie podoba twoja wypowiedz bo przynajmiej mowisz prawde, a nie
wmawiasz ze dieta jest absolutnie zdrowa:-) Osobiscie cenie sobie jasne
stawianie sprawy:-)
Jesli natomiast chodzi o Niemena, to niestety nowotwor zdiagnozowano u niego
ponad 20 lat temu, kiedy jeszcze nie stosowal diety wegetarianskiej.
Diete ta zaczal stosowac dopiero po tej diagnozie i zyl jeszcze na niej 20
lat.
poz.anna (nie wege)

102. Data: 2004-04-18 18:57:35

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> uwazaj! za takie stwierdzenie mozesz miec cieszki "quart d'heure" przed
> soba. Bardzo wielu nie lubi jak sie mowi o wegetarianizmie Niemena.

> Jurek

Dzieki jeszcze raz. A co z zona jednego z Beatles ow. To byl szok.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

103. Data: 2004-04-18 19:22:32

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

annaklay wrote:

> [...]
> ponad 20 lat temu, kiedy jeszcze nie stosowal diety wegetarianskiej.
> Diete ta zaczal stosowac dopiero po tej diagnozie i zyl jeszcze na niej 20

dzieki jezeli chodzi o Cz.N. nie znam tej historii wczesniejszej i to jest
malo istotne dla mnie. Czy DO jest absolutnie zdrowe nie wiem , mam wzloty
i upadki ktorych nie rozumie, ale ogolnie jest coraz lepiej, zobacze co
bedzie dalej. Dla odwaznych, poniewaz byly momenty bardzo ciezkie ale
przez upor udalo mi sie przebrnac przez nie i mysle ze bedzie coraz lepiej.

104. Data: 2004-04-18 20:13:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sladnikow,
>
> wrzucasz do jednego "kosza" kilka "diet", ktore poza nazwa nie maja ze
soba
> nic wspolnego. Co jest ograniczane "do granic mozliwosci" na DO?

> co to dla Ciebie jest "dluzszy" czas?

> no wlasnie, dlaczego?

> ile w
>
> ???????? najwieksza obraza dla opty jest proponowanie margaryny jako
zrodla
> tluszcz Znasz jakiegos opty zajadajacego margaryne?!

zanosi się tutaj na długa dyskusje.nawet nie wiem czyja stronę trzymać ;))
ale wiem ,ze jak ten dialog potoczy się dalej to będzie bardzo wesoło :)

105. Data: 2004-04-18 20:17:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie dalej. Dla odwaznych, poniewaz byly momenty bardzo ciezkie ale
> przez upor udalo mi sie przebrnac przez nie i mysle ze bedzie coraz

ten piękny cytat pewnie odbierze argumenty przeciwnikom żywienia optymalnego
i zakończy spór optymalni kontra reszta świata.

a tak w kwestii formalnej kto jest autorem ,żeby nie było później ,że to kot
po klawiaturze skakał

106. Data: 2004-04-18 20:40:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:mgtal1-1if2.ln1@x86.one.pl pisze:

> DO jst dla odwaznych i lubiacych ryzyko. Jezeli ktos twierdzi ze
> nalezy jesc
> najlepsze bialka i tluszcze to dlaczego od razu robic z niego
> wariata.

Problem lezy gdzie indziej. Kryteria tej "dobroci" skladnikow pokarmowych
czesto sa metne, a czasem opieraja sie po prostu na nieprawdzie.

> Mozna sprawdzic w jakich produktach znajduja sie te
> najlepsze.

Coz z tego ze mozna, skoro wiekszosc ogranicza sie do bezrefleksyjnego
przyjmowania slow Mistrza? Efekt: zlote rady w stylu "nie wliczaj do bilansu
bialka roslinnego, bo ma ono nieporownanie gorsza od zwierzecego jakosc".

> Niemen byl 20 lat wege i jak szybko choroba go zmiotla?

Tu juz Anna wyprowadzila Cie z bledu.

107. Data: 2004-04-18 20:47:20

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:vlval1-amf2.ln1@x86.one.pl pisze:

> Dzieki jeszcze raz. A co z zona jednego z Beatles ow. To byl szok.

Wierzysz, ze dieta potrafi uchronic np. przed nowotworem pluc czy cala masa
innych, ktorych zwiazek ze sposobem odzywiania pozostaje nieudowodniony? Co
powiesz, gdy internet obiegnie informacja o chorobie nowotworowej kogos
optymalnego? To przeciez tylko kwestia czasu, statystyka jest nieublagana.

108. Data: 2004-04-19 07:30:09

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> [...]
> optymalnego? To przeciez tylko kwestia czasu, statystyka jest nieublagana.

Wiara nie ma ze mna nic wspolnego. Uwazam ze wiekszosc ludzi powiedzmy
tak" ma raka" Moja ś.p. znajoma unikala tluszczow zwierzecych przez wiele
lat. Od momentu ( zachorowania) po wielu przykrych zabiegach, lampach
zmarla . Wszystko to trwalo rok.Dbala o siebie bardzo, czyli: chude
serki,chuda szyneczka i wedlinka , chude mieso glownie kurczaki, masa
surowek soczkow, zerowe jogurty do zup i zerowe mleko. tylko margaryna i
tluszcze roslinne. Do tego ekspert od witamin. Po tym wszystkim zaczela
sie moja przygoda z tlusta dieta. Przeczytaj ksiazke warto. Zaznaczam ze
wszelkie diety zawsze byly przezemnie wysmiewane, co sie tyczy DO to ma w
sobie napewno cos korzystnego. Na razie probuje dalej, mimo roznych
przykrych objawow i dolegliwosci.Sadze ze nie zrezygnuje z niej.
Pozdrawiam.

109. Data: 2004-04-19 08:18:50

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> surowek soczkow, zerowe jogurty do zup i zerowe mleko. tylko margaryna i
> tluszcze roslinne. Do tego ekspert od witamin.

jak ma się to co napisałeś do wegetarianizmu i podanych przez ciebie
wegetarian którzy zmarli na raka???????????

Po tym wszystkim zaczela
> sie moja przygoda z tlusta dieta.

jak długo już trwa??bo jakoś mi to umknęło

Przeczytaj ksiazke warto.

z tym to się zgodzę

> [...]
> sobie napewno cos korzystnego. Na razie probuje dalej, mimo roznych
> przykrych objawow i dolegliwosci.Sadze ze nie zrezygnuje z niej.

czyli jednak slepa wiara w to,że ta dieta ma to coś czego nie mają inne
diety.

110. Data: 2004-04-19 08:21:50

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Apr 2004 09:30:09 +0200, na pl.misc.dieta, jaico? napisał(a):

> Na razie probuje dalej, mimo roznych
> przykrych objawow i dolegliwosci.Sadze ze nie zrezygnuje z niej.

A jakie to są objawy i dolegliwości ?

--
Eva Sheers

strona o MM