jak schudnac bedac wege?

111. Data: 2004-04-19 08:22:18

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:c5uncv$bu0$1@news.onet.pl pisze:

> [...]

A czy to nie Kwasniewski utworzyl nastepujacy szereg: smalec - maslo -
margaryna - nieutwardzone oleje roslinne? Wciaz powtarza, ze utwardzone
lepsze, i rozplywa sie nad uwodorniona, a wiec w jego mniemaniu
"uszlachetniona" przez zwiekszona zawartosc "optymalnego paliwa", margaryna.
Znow jakis rozdzwiek miedzy tym, co w ksiazkach Mistrza, a optymalna
rzeczywistoscia?

112. Data: 2004-04-19 08:24:59

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jak ma się to co napisałeś do wegetarianizmu i podanych przez ciebie
> wegetarian którzy zmarli na raka???????????

jakoś mam wrażenie, że ten grupowicz pisząc śsie palca, ale to co przeleje
na grupę niestety nadal jeszcze czytam...

Pozdrawiam,
Adam

113. Data: 2004-04-19 08:52:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c60267$cep$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
margaryna.
> Znow jakis rozdzwiek miedzy tym, co w ksiazkach Mistrza, a optymalna

Ty chyba masz problemy ze zrozumieniem słowa LEPSZE.
"Lepsze" oznacza że istnieje coś "gorszego", czyli lepszy jest OLEJ
UWODORIONY
od OLEJU NIEUWODORNIONEGO, a NIE od masła, czy smalcu.
Jak widać, masz kłopoty ze zrozumieniem nawet tak prostych zdań, jakie pisze
Kwaśniewski.

Krystyna

114. Data: 2004-04-19 09:14:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c6042h$ffq$1@news.onet.pl...

> [...]
> od OLEJU NIEUWODORNIONEGO, a NIE od masła, czy smalcu.
> Jak widać, masz kłopoty ze zrozumieniem nawet tak prostych zdań, jakie

To Ty masz kłopoty ze zrozumieniem czegokolwiek, czego dowodem jest, że
posta Marcina nie zrozumiałaś i znowu swoim zwyczajem wypisujesz głupoty...

Pozdrawiam,
Adam

115. Data: 2004-04-19 09:18:27

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jak ma się to co napisałeś do wegetarianizmu i podanych przez ciebie
> wegetarian którzy zmarli na raka???????????

Normalnie,
przecież napisał że jadła _chude_ szyneczki i _chude_ kurczaki. ;-))))

Sowa

116. Data: 2004-04-19 09:22:43

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Problem lezy gdzie indziej. Kryteria tej "dobroci" skladnikow pokarmowych
> czesto sa metne, a czasem opieraja sie po prostu na nieprawdzie.

> Coz z tego ze mozna, skoro wiekszosc ogranicza sie do bezrefleksyjnego
> przyjmowania slow Mistrza? Efekt: zlote rady w stylu "nie wliczaj do bilansu
> bialka roslinnego, bo ma ono nieporownanie gorsza od zwierzecego jakosc".

> Tu juz Anna wyprowadzila Cie z bledu.

Panowie nie mylcie pojec. Nie ma jednej diety wege jak nie ma identycznej
diety opty. Te diety nie skladaja sie z jednego produktu, tylko z wielu i
kazdy z nas jada inaczej. moze napisze o swoich 3 latach, bedziecie sie
mieli z czego posmiac - pomysle o tym. Podobniez ma byc J.K na czacie w
czwartek Bedziecie mieli okazje sie wykazac. Milej zabawy. Chyba
wiecie ze kazdy produkt ma inny sklad? Powodzenia

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

117. Data: 2004-04-19 09:28:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* w wiadomości news:c6042h$ffq$1@news.onet.pl pisze:

> Ty chyba masz problemy ze zrozumieniem słowa LEPSZE.
> "Lepsze" oznacza że istnieje coś "gorszego", czyli lepszy jest OLEJ
> UWODORIONY
> od OLEJU NIEUWODORNIONEGO, a NIE od masła, czy smalcu.

A lyzka na to: niemozliwe! Dziekuje za lekcje przechodniosci relacji, nigdy
sam bym na to nie wpadl ;) Tylko wskaz mi, prosze, gdzie niby napisalem o
tym, ze margaryna jest wg Kwasniewskiego lepsza od masla lub smalcu? Czyzbys
nie zrozumiala tego, co napisalem?

> Jak widać, masz kłopoty ze zrozumieniem nawet tak prostych zdań,
> jakie pisze Kwaśniewski.

Nie, Krysiu, nie mam z tym zadnych problemow. W przeciwienstwie do Ciebie
ukonczylem wyzsza uczelnie, potrafie czytac i pisac, nie tylko w ojczystym
jezyku, oraz wyciagac wlasne, czasem nawet prawidlowe, wnioski, wiec to
chyba wystarczajacy dowod na to, ze moje rozumienie nie jest gorsze od
twojego? Czy zaprzeczysz, ze margaryna znajduje sie na liscie dozwolonych
produktow spozywczych w diecie Kwasniewskiego? Zaprzeczysz, ze stawia on
margaryne przed olejami roslinnymi tylko dlatego, ze ma ona wiecej
"wodorow"? Zanegujesz mozliwosc, ze wiecej niz jeden optymalny po lekturze
dziel zebranych bedzie swiecie przekonany o tym, ze zdrowiej dla niego
bedzie jesc margaryne, niz nieutwardzone tluszcze roslinne? Pomijajac juz
to, ze bedzie swiecie wierzyl w przynajmniej kilka podobnego kalibru
glupot...

BTW: chyba napisze do wlodarzy onetu i przedstawie im swoje zdanie na temat
tego "zabezpieczenia" antyspamowego, ktore generuje z jednego tuziny adresow
e-mail, skutecznie minimalizujac funkcjonalnosc kaefu :/

118. Data: 2004-04-19 09:38:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaico? w wiadomości news:3cicl1-lgi2.ln1@x86.one.pl pisze:

> Panowie nie mylcie pojec.

Do kogo konkretnie piszesz? Do mnie, do Stefana czy do Ziutka? Swinka morska
Czeslaw dzis nie odbiera poczty i nie czyta grup.

> [...]
> tylko z wielu i kazdy z nas jada inaczej. moze napisze o swoich 3
> latach, bedziecie sie mieli z czego posmiac - pomysle o tym.

Nie bardzo rozumiem, do czego konkretnie sie odnosisz.

> Podobniez ma byc J.K na czacie w czwartek Bedziecie mieli okazje sie
> wykazac.

Moderator zwyczajowo nie puszcza niewygodnych pytan, wiec niz z tego zapewne
nie wyjdzie. Znow bedzie mozna za to poczytac o tym, w jakich to chorobach
DO powinna pomoc, oraz czego na DO nie ma, bo byc nie moze.

119. Data: 2004-04-19 09:40:20

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Normalnie,
> przecież napisał że jadła _chude_ szyneczki i _chude_ kurczaki. ;-))))

> Sowa

Normalnie , problemem jest pokarm. W wielu rodzinach uwaza sie ze jedzenie
jest najwazniejsze, tylko pytanie jakie?

120. Data: 2004-04-19 09:50:59

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie wyjdzie. Znow bedzie mozna za to poczytac o tym, w jakich to chorobach
> DO powinna pomoc, oraz czego na DO nie ma, bo byc nie moze.

Zaczynam sie w tym wszystkim gubic. Trzeba probowac moze sie uda.
Pisze do tych co czytaja.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

strona o MM
witam i pytam :)
Sok marchwiowy