jak schudnac bedac wege?

121. Data: 2004-04-19 09:53:13

Temat: Re: jak schudnac bedac wege?
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości
news:12gvued1r14g5$.1jdxrtltonv0g.dlg@40tude.net...

> A jakie to są objawy i dolegliwości ?

To są objawy i dolegliwości tego samego kalibru co wegetarianizm obejmujący
jedzenie wędlin i kurczaków - wyssane z palca.

Sowa

122. Data: 2004-04-19 10:05:42

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości

> To są objawy i dolegliwości tego samego kalibru co wegetarianizm obejmujący
> jedzenie wędlin i kurczaków - wyssane z palca.

> Sowa

Nie zrozumialas, to byl opis nie wegetarianki!To byl przyklad na zdrowe
odzywianie.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

123. Data: 2004-04-19 10:26:06

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zanosi się tutaj na długa dyskusje.nawet nie wiem czyja stronę trzymać
;))
> ale wiem ,ze jak ten dialog potoczy się dalej to będzie bardzo wesoło :)

Ty tu jestes a wiec MUSI byc wesolo ;)

Jurek

124. Data: 2004-04-19 10:27:06

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy to nie Kwasniewski utworzyl nastepujacy szereg: smalec - maslo -
> margaryna - nieutwardzone oleje roslinne? Wciaz powtarza, ze utwardzone
> lepsze, i rozplywa sie nad uwodorniona, a wiec w jego mniemaniu
> "uszlachetniona" przez zwiekszona zawartosc "optymalnego paliwa",
margaryna.
> Znow jakis rozdzwiek miedzy tym, co w ksiazkach Mistrza, a optymalna
> rzeczywistoscia?

no i jeszcze raz okazuje sie ze nasz mistrz Cooler wypowiada sie oc

125. Data: 2004-04-19 10:29:39

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i jeszcze raz okazuje sie ze nasz mistrz Cooler wypowiada sie oc

(oups nie ten klawisz :(

brakuje; o czyms na czym sie nie zna

Jurek

126. Data: 2004-04-19 10:37:07

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanegujesz mozliwosc, ze wiecej niz jeden optymalny po lekturze
> dziel zebranych bedzie swiecie przekonany o tym, ze zdrowiej dla niego
> bedzie jesc margaryne, niz nieutwardzone tluszcze roslinne? Pomijajac juz
> to, ze bedzie swiecie wierzyl w przynajmniej kilka podobnego kalibru
> glupot...

a moze nasz mistrz przytoczy jakis fragment publikacji DrJK w ktorym on
zachwala margaryne, bo ja moge szybko podac fragmenty w ktorych olej z
oliwek jest oceniany jako "odbre zrodlo tluszczu".

czy ten fragment twojej wypowiedzi, to twoja opinia o tym co niby glosi
DrJK, czy masz jakosc linki do potwierdzenie insynuacji jakie "wrzucasz" na
net.
Co do zrozumienia tego co pisze DrJK, to po przeczytaniu pierwszej ksiazki
DrJK jaka wpâdla mi w rece to bardzo jasne bylo ze margaryna jest szczytowym
swinstwem.

Jurek

127. Data: 2004-04-19 10:39:58

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierzysz, ze dieta potrafi uchronic np. przed nowotworem pluc czy cala
masa
> innych, ktorych zwiazek ze sposobem odzywiania pozostaje nieudowodniony?
Co
> powiesz, gdy internet obiegnie informacja o chorobie nowotworowej kogos
> optymalnego? To przeciez tylko kwestia czasu, statystyka jest nieublagana.

mozna na ten temat poczytac w "Optymalniku", jest tam opisany przypadek
kilku letniego optymalnego u ktorego stwierdzono raka. I jakos swiat
optymalnych sie nie zawalil.

Jurek

128. Data: 2004-04-19 12:16:48

Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> te dzieci wegetariańskie to takie jakieś wyrośnięte i już w wieku 2 lat
> potrafią pisać ;-)
> a wg kwasniewskiego dzieci powinny być małe, głupie i niedorozwinięte
>
> ROTFL...
przeciez zle sie wyrazilam
anica
od dwoch lat wege wczesniej zywila sie tez i miesem

129. Data: 2004-04-19 12:32:11

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie widzisz pewnych "zjawisk" czy niechcesz widziec?

> a konkretnie..

> poniewaz odpowiadasz na moj post, to chcialbym zebys popatrzyla na
> koniec postu jest tam moj post i pisze zawsze z tego samego "miejsca"

Przepraszam, Jurku, że podpięłam się do Twojego posta z odpowiedzią.
Chodziło mi o "rozdwojenie jaźni" u "jaico", który, z tego co cytował
Marcin, raz jest 18-latkiem, a raz ma syna w wieku 20 lat, i za każdym
razem podpisuje się tym samym nickiem. Ja od razu skreślam takie osoby,
które tak zmieniają "osobowości" w necie bez wyraźnego zaznaczenia (np.
wyjaśnienia- np. teraz mam takiego nicka, a wcześniej używałam/em
takiego:... bo ... (coś tam) (lub nawet bez "bo")).
Jak ktoś takiego wyjaśnienia nie daje, to ja uważam, że świadomie
wprowadza ludzi w błąd, czy to z chęci zabawy, czy niedojrzałości, czy z
innych pobudek. Nie biorę wypowiedzi takich osób poważnie (i to
niezależnie od diety;-)), bo dla mnie to marna zabawa, jak trolowanie. I
tyle.

W każdym razie nie chodzilo mi o Ciebie, Jurku, tylko kiedy napisałeś do
"jaico", żeby się nie dziwił, że są zawsze dwie odpowiedzi na jego
posta. Mnie to w sumie też nie dziwi, skoro nie wiadomo nawet, ilu
nadawców może się kryć pod nickiem "jaico"- raz ojciec, raz syn, a cała
rodzina nawet nie wiadomo, jak duża;-p Rozumiem korzystanie z jednego
konta, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by podpisywać się _swoim_
nickiem/imieniem/czymkolwiek, a nie wprowadzać w błąd. I tyle
tłumaczenia z mojej strony.

pzd. Wiedzma

130. Data: 2004-04-19 12:37:57

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moja wypowiedz ze liczy sie CZŁOWIEK nikt nie odpowiedzial i
> to tez o czyms swiadczy.

Pewnie o tym, że to prawda oczywista, czyli, inaczej mówiąc, slogan, a
co tu odpisać na slogan? Nie ma o czym dyskutować. Jak ktoś naprawdę
uważa, że liczy się człowiek, to widać to z jego postów. Z Twoich tego
nie widać, bo używasz protekcjonalnego tonu (np. gdy odpisywałeś Sowie),
ale może dla syna liczy się człowiek a ojciec jest protekcjonalny- lub
na odwrót;-p Kto to wie?

pzd. Wiedzma

PS Tak na marginesie- bez obaw, nie mam zamiaru nikogo przydeptywać:-)

strona o MM
witam i pytam :)
Sok marchwiowy
przepraszam