jak schudnąć? proszę bardzo !!!

1. Data: 2005-03-16 12:01:34

Temat: jak schudnąć? proszę bardzo !!!
Od: femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Śledzę grupę dopiero od kilku dni, ale widzę, że pytanie "jak schudnąć?"
jest tu bardzo popularne (w końcu o to tu chodzi).
Chcę się podzielić swoimi doświadczeniami na temat odchudzania. Nigdy
nie byłam osobą szczupłą, ale gdy rok temu zauważyłam z przerażeniem, iż
w ciągu miesiąca przytyłam prawie 5 kilo, powiedziałam dość! Rodzice
sugerowali mi delikatnie jakąś dietę, ale ja twierdziłam, ze już mam
taką budowę, że jestem grubej kości i zwyczajnie nie schudnę. Jednak,
gdy zobaczyłam na wadze te wszystkie kilogramy postanowiłam naprawde
wziąć sie za siebie...lato zapasem a u mnie porządne zapasy tłuszczyku.
Teraz jestem bardzo dumna z siebie, gdy spotykam starych znajomych na
ulicy a oni witają mnie "nie poznałam Cie ! ale schudlaś". Jak to
zrobiłam? Dieta MŻ czyli mniej żreć...najprostsza jaką znam. Nie jadłam
białego pieczywa tylko graham, unikałam słodyczy, dużo warzyw i owoców.
I czywiście najważniejsze - bardzo dużo ruchu !!! W moim przypadku był
to rower, zrobiłam bardzo dużo kilometrow odkąd tylko temperatura
osiągała 15 stopni. Schudłam bez żadnego efektu jo-jo, powiem wiecej,
nawet przez zimę nie przytyłam. Cały czas utrzymuje racjonalne ilości
jedzenia - nie objadam się, i nie jem po 18. No i ćwicze codziennie
wieczorem, ale dosłownie ok.15 minut.
Nie twierdze, że było łatwo bo początek był bardzo trudny, ale naprawde
warto spróbować. Ja schudłam 12 kilo (oczywiście nie w ciągu miesiąca
tylko kilku, ale na lato miałam odpowiednią figurę) I nie wierzcie w te
cudowne reklamowane tabletki, przy których łykaniu i pochłanianiu dużych
ilości jedzenia i słodyczy schudniecie. Próbowałam tego-brałam tabletki,
jadłam tak jak jadłam i nie schudłam ani grama!
Mniej jeść i więcej ruchu, a efekty napewno bęą widoczne!
Pozdrawiam i zyczę powodzenia !

2. Data: 2005-03-16 22:25:59

Temat: Re: jak schudnąć? proszę bardzo !!!
Od: MArcin <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

femme wrote:

> Witam !
> Ja schudłam 12 kilo ................

I u mnie stracilas wszelkie szanse. Zreszta u Jarka z 2-giego tez.
Chudzielec!

3. Data: 2005-03-16 22:40:49

Od: femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I u mnie stracilas wszelkie szanse. Zreszta u Jarka z 2-giego tez.
> Chudzielec!

Gwarantuje Ci, ze nie jestem chudzielcem !!! Miałam z czego chudnąć...

4. Data: 2005-03-17 11:46:03

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram, popieram!

Jedyna metoda, to zmienić upodobania i ruszać się. Wypróbowałam na sobie
zeszłego lata, powiodło się, ale w zimie złamałam się i teraz na nowo będę
wypróbowywać.
Przede wszystkim zamiast wozić cztery litery do pracy wygodnie, nalezy
wsiąść na rower. i pomaga.
no i żadnych slodyczy :((((((
trzymajcie za mnie kciuki tej wiosny ;))

5. Data: 2005-03-17 13:00:05

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik gwiazdooka pisze:

> Jedyna metoda, to zmienić upodobania i ruszać się. Wypróbowałam na sobie
> zeszłego lata, powiodło się, ale w zimie złamałam się i teraz na nowo będę
> wypróbowywać.
W zimie zawsze człowiek troszke może utyć, to normalne zwłaszcza u
kobiet.

> Przede wszystkim zamiast wozić cztery litery do pracy wygodnie, nalezy
> wsiąść na rower. i pomaga.
Piechotką...

> no i żadnych slodyczy :((((((
To zależy od wysiłku, np w górach czekolada może okazać się przydatna.
Choć ja wolę banany.

--
mj

6. Data: 2005-03-17 13:07:44

Od: "gwiazdooka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> Przeglądam pl.misc.dieta

> W zimie zawsze człowiek troszke może utyć, to normalne zwłaszcza u
> kobiet.

tez prawda. dlatego dramatu nie robię;)

> Piechotką...

11 km???

> To zależy od wysiłku, np w górach czekolada może okazać się przydatna.
> Choć ja wolę banany.
>
> --
> mj

banany też lubię. ale przy wysiłku codziennym, typu praca biurowa, zakupy,
impreza, tudizeż nasiadówka w pubie albo w kinie czekolada jawi się jak
zakazana bobma kaloryczna.
którą zresztą jest
gwiazdooka

7. Data: 2005-03-17 13:15:36

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> 11 km???
Rolki ;-) no dobra, rower jest super...

> [...]
> impreza, tudizeż nasiadówka w pubie albo w kinie czekolada jawi się jak
Odpuść sobie. Zamiast tego nadrabiaj jabłkiem, mandarynką, dobrą
sałatką...

--
'''..\
< _| (

8. Data: 2005-03-17 17:38:51

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl>

> W zimie zawsze człowiek troszke może utyć, to normalne zwłaszcza u
> kobiet.

Biologicznie, zima stanowi okres zrzucania wagi. Sprzyja temu zimno i ruch.
Wszystko na odwrót...

9. Data: 2005-03-17 17:46:54

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jacekplacek pisze:

> Biologicznie, zima stanowi okres zrzucania wagi. Sprzyja temu zimno i ruch.
> Wszystko na odwrót...
1. W zimie jjemy bardziej kaloryczne rzeczy, bo jest zimno, i bo mamy
taką naturę.
2. W zimie niektórzy mają mniej pracy - rolnicy, niektórzy pracownicy
fizyczni, co odbija się na zapotrzebowaniu energetycznym, a skłonności
żywieniowe patrz pkt 1.

Tak więc nie upierałbym się przy Twoim stwierdzeniu. Owszem, w
środowiskach pierwotnych tak było, w świecie zwierząt tak jest,
ale u ludzi w dobie supermarketów i parówek z 50 % tłuszczem... ;-)

'''..\
< _| (
.__|\ )
mj/ ^>

10. Data: 2005-03-17 17:46:59

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gwiazdooka" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> 11 km???

W tzw. nowej piramidzie żywieniowej podstawę stanowi ruch. Minimum 5 km
dziennie.

> [...]
> impreza, tudizeż nasiadówka w pubie albo w kinie czekolada jawi się jak

Podgrzane w pełnym mleku kawałki czekolady z dodatkiem kakao i słodkiej
śmietany (kropelka rumu). W tym zanurzane kawałki bananów i cytrusów...
tylko dla ułatwienia diety.

Dieta South beach
Chcesz schudnac albo nabrac masy?
Konkurs CHLEB MIESIĄCA - nagroda Clatronic BBA 2605
jaki przelicznik dla 1000 kcal?
doskonala strona dotyczaca miesa