jak sie nazywa ten typ choroby

1. Data: 2004-09-20 18:09:18

Temat: jak sie nazywa ten typ choroby
Od: "agatka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, moze na pierwszy rzut oka troche dziwne, ale strasznie mnie to
nurtuje. Zaczne od tego ze w medycynie w ogole sie nie orietuje, pisze tu
taj aby sie dowiedziec jednej rzeczy, bylabym wdzieczna gdyby kto umial mi
pomoc.

Mam znajoma, ktora ciagle klamie, nie ma w jej zdaniu ani jednego
prawdziwego slowa, jestem ciekawa, czy to jest jakis typ choroby? jezeli tak
to jaka nosi nazwe... i czy to sie leczy?

Z gory dziekuje!

2. Data: 2004-09-20 19:14:16

Temat: Re: jak sie nazywa ten typ choroby
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:

[ciach]

> Mam znajoma, ktora ciagle klamie, nie ma w jej zdaniu ani jednego
> prawdziwego slowa, jestem ciekawa, czy to jest jakis typ choroby? jezeli tak
> to jaka nosi nazwe... i czy to sie leczy?

nazywa się to mitomania. Nie jest to konkretna jednostka chorobowa.
Występuje na przykład w niektórych zaburzeniach osobowości.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-09-20 19:18:29

Od: "agatka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nazywa się to mitomania. Nie jest to konkretna jednostka chorobowa.
> Występuje na przykład w niektórych zaburzeniach osobowości.
>
> --
> Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Bardzo ci dziekuje, zaspokoilas moja ciekawosc

4. Data: 2004-09-20 21:07:05

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> nazywa się to mitomania. Nie jest to konkretna jednostka chorobowa.
> Występuje na przykład w niektórych zaburzeniach osobowości.

W Polsce mitomania wystepuje tak czesto ze mozna by ja uznac za norme, a nie
chorobe......

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

5. Data: 2004-09-20 21:09:48

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cinh03$5vh$...@n...news.tpi.pl,
Norbert <p...@n...gg>:

> W Polsce mitomania wystepuje tak czesto ze mozna by ja uznac za
> norme, a nie chorobe......

Bajki opowiadasz, jak zwykle ;)

--
Robert

6. Data: 2004-09-20 21:32:34

Od: "agatka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Polsce mitomania wystepuje tak czesto ze mozna by ja uznac za norme, a
nie
> chorobe......

Pewnie masz racje, ale ta osoba ktora jest mitomanka, wymysla wszystko,
tworzy swoje calkiem nowe zycie... moim zdaniem czasami ma jakies urojenia,
na podstawie ktorych wymysla owe niestworzone historie..

Pozdrawiam Agacia

7. Data: 2004-09-20 21:42:04

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka z adresu p...@o...pl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):

> Pewnie masz racje, ale ta osoba ktora jest mitomanka, wymysla wszystko,
> tworzy swoje calkiem nowe zycie... moim zdaniem czasami ma jakies
> urojenia, na podstawie ktorych wymysla owe niestworzone historie..

Podobnie zachowywała się znajoma schizofreniczka... Czy ta osoba, Twoja
znajoma, jest świadoma tego, ze zmysla? Bo jeśli nie, to oponowałabym za
zasięgniciem porady specjalisty...

PS. ja tylko z doświadczenia pisze, nie znam się...
--

Sana
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (prof. T. Kotarbiński)

8. Data: 2004-09-21 07:16:50

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:

> W Polsce mitomania wystepuje tak czesto ze mozna by ja uznac za norme, a nie
> chorobe......

w Polsce to są typowo sezonowe zaburzenia typu obietnicus prewyborcus ;)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

9. Data: 2004-09-21 08:37:34

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> w Polsce to są typowo sezonowe zaburzenia typu obietnicus prewyborcus ;)

:] postwyborcus tez

--
Pozdrawiam Norbert :-)
http://www.nkruk.tk/

EEG - gdzie w Warszawie
Grupa krwi
pilne - dobry hematolog poszukiwany (Wawa)
Jeszcze jedno o soczewkach
nieświeży oddech