jak sie "nie opalic" w solarium? ;)

1. Data: 2003-09-10 04:17:54

Temat: jak sie "nie opalic" w solarium? ;)
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjasniam temat - czego uzyc, aby pewne czesci ciala, typu nos, kolana...
ochronic przed opaleniem w solarium? Mam taki problem, ze zawsze nos mi sie
mocno opala i jak same sie domyslacie - nie wyglada to pieknie ;) Latem
uzywalam sztyftu z wyoskim faktorem - dzialal rewelacyjnie, ale wiem ze nie
powinno sie uzywac w solarium kosmetykow na slonce. Co w takim razie mi
pozostaje?

--
pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-09-10 18:00:52

Temat: Re: jak sie "nie opalic" w solarium? ;)
Od: "BeatkA" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El@" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> powinno sie uzywac w solarium kosmetykow na slonce. Co w takim razie mi

Ja uzywam kosmetykow z wysokim faktorem przeznaczonych na slonce i wszystko
gra (mam nadzieje ze bedzie tez gralo za 30 lat:)

1. Data: 2003-09-14 13:03:54

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BeatkA" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja uzywam kosmetykow z wysokim faktorem przeznaczonych na slonce i
wszystko
> gra (mam nadzieje ze bedzie tez gralo za 30 lat:)

hmmm.. to chyba tez sprobuje, najwyzej nos mi odpadnie ;))
--
pozdrawiam,
El@

ile kosztuje manicure?