jak sie objawia zapalenie wyrostka ?

1. Data: 2004-08-11 08:47:50

Temat: jak sie objawia zapalenie wyrostka ?
Od: "MadziaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj od 18 -tej mam bole w prawej pachwinie, bole w nocy ustąpily
teraz znowu nachodzą , gorączki nie mam. Czy to moga być nerwobóle w tych
okolicach?? W sobotę mam własny ślub i przyznam ze jestem ta sytuacja troche
zestresowana. Jak najszybciej sprawdzić czy to zapalenie wyrostka ????

Pozdrawiam
MagdaK

2. Data: 2004-08-11 09:24:11

Temat: Re: jak sie objawia zapalenie wyrostka ?
Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK <m...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> zestresowana. Jak najszybciej sprawdzić czy to zapalenie wyrostka ????

Kupić w MangoTV cudowny zestaw do sprawdzania 'czy mam zapalenie
wyrostka, czy to tylko hipohondria'.

P.S. p,ppnmsp
P.S.2 brak wyobraźni to chyba największa choroba społeczeństwa w tym
kraju.

--
Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

3. Data: 2004-08-11 09:50:03

Od: "MadziaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupić w MangoTV cudowny zestaw do sprawdzania 'czy mam zapalenie
> wyrostka, czy to tylko hipohondria'.

- dobre :))))

4. Data: 2004-08-11 14:43:03

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
troche
> zestresowana. Jak najszybciej sprawdzić czy to zapalenie wyrostka ????

Może to tylko owulacja?
Coby cię uspokoić (link)-tylko nie wyszukuj na siłę objawów, a jakby co to
do lekarza:
http://www.chirurgia.waw.pl/choroby/ozwr.html
Objawy ostrego zapalenia wyrostka robaczkowego zależą od nie tylko od wyżej
wymienionych zmian anatomopatologicznych, lecz również od położenia wyrostka
w jamie brzusznej. Wyrostek może być położony w miednicy mniejszej, na
talerzu kości biodrowej, za kątnicą, między pętlami jelit. Typowe objawy
ostrego zapalenia wyrostka robaczkowego:

a.. trudny do zlokalizowania ból w nadbrzuszu lub śródbrzuszu (ból
trzewny) przemieszczający się po kilku lub kilkunastu godzinach do prawego
dołu biodrowego (ból somatyczny)
b.. brak łaknienia, nudności wymioty
c.. wzrost temperatury ciała
d.. przyśpieszenie tętna
e.. bolesność uciskowa, objaw Blumberga (bolesność przy oderwaniu ręki po
ucisku), obrona mięśniowa w okolicy prawego dołu biodrowego
f.. bolesność podczas badania per rectum (przez odbytnicę)
g.. biegunka i wzdęcie (najczęściej u dzieci)
Rozpoznanie OZWR opiera się głównie na zebranym wywiadzie i badaniu
klinicznym. W większości przypadków w badaniach krwi stwierdza się
podwyższony poziom białych krwinek. Niekiedy przydatne jest wykonanie
badania USG, które uwidacznia zapalnie zmieniony wyrostek, ale prawidłowy
obraz ultrasonograficzny nie wyklucza OZWR. Badanie ogólne moczu, badanie
ginekologiczne pozwalają na różnicowanie ze schorzeniami, które mogą
przebiegać podobnie do zapalenia wyrostka (zakażenie układu moczowego, kolka
nerkowa, zapalenie przydatków, ciąża pozamaciczna).

Pzdr. Iwona

5. Data: 2004-08-11 22:25:44

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
troche
> zestresowana. Jak najszybciej sprawdzić czy to zapalenie wyrostka ????

Jak to bedzie OZW to z pewnościa poznasz.
Ja miałam gorączkę, wymioty, silny promieniujący do nogi ból...i 7 lat :-)

Pozdrawiam i zdrowia życzę
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

po oparzeniu
turnusy rehabilitacyjne dla dzieci z autyzmem - poszukuje info
Leczenie kandydozy u 4 letniego dziecka z autyzmem
kiła, hiv - przenoszenie
Silne bóle kolan -reumatolog?