jak skutecznie ujędrnić uda?:(

1. Data: 2004-07-22 13:20:19

Temat: jak skutecznie ujędrnić uda?:(
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatni zauważyłam, że skóra na udach stała sie po prostu brzydka:( tzn
nierówna i wogóle wygląda niezdrowo.
Zawsze miałam ładną skórę, nie mogłam narzekać ale tego lata moje uda
wyglądają koszmarnie. Jestem szczupła a widzę że zaczyna mi się "tworzyć"
skórka pomarańczowa a to jest chyba głównym powodem obecnego wyglądu moich
ud.
Od pewnego czasu unikam słodyczy, fast foodów itp. Ćwiczę, robie różne
masaże(prysznicem, rękawicą dłońmi), wcieram kremy i nic! Stram się to robić
systematyczne ale różnie to bywa.
Błagam doradźcie co jeszcze mogę zrobic???Wiadomo, że z wiekiem będzie
gorzej:( Ciekawe, że moja Mama (55lat) nie ma prawie wogóle skórki
pomarńczowej.
Dzięki

1. Data: 2004-07-22 15:07:52

Temat: Re: jak skutecznie ujędrnić uda?:(
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

basen.
rower.

polecam -sprawdzone
;)

w zeszlym roku pisalam, ze rewelacyjne efekty daje "odstawienie" pigulek
plus rowerek.
efekty nie każą na siebie długo czekać.
(dwa tygodnie? po miesiącu już jest niebo (!) jędrne uda, smuklejsze.. ze
ślicznie zarysowanymi mięśniami.. jak dla mnie - super
ps.--> przy codziennej jeździe do pracy - ok 10km w każdą stronę, więc.. w
sumie niedaleko)

w tym roku "ćwiczę" to samo, tyle, że z pigułkami.
efekty troszkę bardziej "topornie" ale i tak są.. i tak samo po dwóch
/trzech tygodniach.
i wcale nie trzeba się "Szczypać", jeśli chodzi o jedzenie..
rowerek skutecznie to wszystko spala, a i człowiek nie ma wrażenia, że
wiecznie głodny chodzi.

jak dla mnie - żaden krem się nie umywa do tej taniej i zdrowej kuracji
"anty" ;))))

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-07-22 15:21:47

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Jul 2004 17:07:52 +0200, na pl.rec.uroda, ZygZag napisał(a):

> w zeszlym roku pisalam, ze rewelacyjne efekty daje "odstawienie" pigulek

Jakich pigułek ?

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-07-22 15:43:35

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <h...@e...day.pl> napisał

> Jakich pigułek ?

najmocniej przepraszam za skrót myślowy - antykoncepcyjnych rzecz jasna

pzdr. :)

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-07-22 16:39:54

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> antykoncepcyjnych rzecz jasna

No tak, ale co zamiast? Nie odstawie pigulek tylko dlatego, zeby zmniejszyc
cellulit! A ćwiczeniami juz jestem zmęczona! Na rowerze nie bardzo mam gdzie
jeździć, praca siedząca itd. - bez sensu!
Acha, ale ostatnio coś jednak troszke pomogło! Kupiłam sobie sól morską znad
Morza Czarnego - świetnie wygładza skórę, ujędrnia i wspomaga odchudzanie, bo
doskonale wpływa na przemianę komórkową, no i ma tez zwalczac cellulit i
zapobiegać jego wystepowaniu. Juz po dwóch kapielach zauważylam róznicę (ale
przynajmniej na steperze cos tam "łaziłam", nie, że w ogóle bez ruchu!) W
połączeniu dodatkowo z kosmetykiem ujedrniającym, systematycznie stosowane,
mogą takie kapiele chyba przyniesc pożądany efekt. Tylko jak zwykle:
systematycznie!

Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2004-07-22 16:57:32

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

Aguś , podłoże może byc róznież hormonalne niestety, ja mam w tej chwili
cellilitis taki jak moja mama ( 55 letnia;(

1. Data: 2004-07-22 20:44:51

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

4maleena wrote:

> A co ze mną? Nigdy nie brałam pigułek, na rowerku jezdze do pracy (6 km w
> jedna strone) a uda obrzydliwie pomaranczowe :(

Poki co sprawdze sam rowerek, tabletki mam rewelacyjnie dobrane, rowerek
plus masaze plus kosmetyki plus sensowne odzywianie sie beda musialy mi
wystarczyc ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-22 20:46:01

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości:

> [...]

A co ze mną? Nigdy nie brałam pigułek, na rowerku jezdze do pracy (6 km w
jedna strone) a uda obrzydliwie pomaranczowe :(

pzdr
For

1. Data: 2004-07-24 08:58:40

Temat: celulitis, a bardziej odstawienie antybaby
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZygZag" <Z...@Z...pl> wrote in message
> w zeszlym roku pisalam, ze rewelacyjne efekty daje "odstawienie" pigulek
Zgadzam się :).
Brałam wiele lat i po odstawieniu bez ćwiczeń celulitis znacznie się
zmniejszył. :) Próby wątrobowe wróciły do normy i dostałam znacznie więcej
energii.
Oczywiście powróciły kłopoty z cerą i owłosieniem, ale samopoczucie i
energia większa. Coś za coś.
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-07-24 10:29:40

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lea" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> No tak, ale co zamiast?

Prezerwatywa, globulki dopochwowe. :-)

> Nie odstawie pigulek tylko dlatego, zeby zmniejszyc
> cellulit! A ćwiczeniami juz jestem zmęczona! Na rowerze nie bardzo mam
gdzie
> jeździć, praca siedząca itd. - bez sensu!

A może właśnie do pracy?

Ligeia

Coś mnie ugryzło.... grrrrr :(
Olejek/kremik/balsam - cos do masażu.
[Allegro] Witamy nowego handlarza podrobkami.
co wybrac do okolic bikini??
TANIE PERFUMY