jak slodki jest kajmak

1. Data: 2002-03-27 11:33:29

Temat: jak slodki jest kajmak
Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

To moj debiut na grupach i slabo sie orientuje w zasadach ukladania
postow(mam nadzieje , ze nikogo nie uraze). Mam pytanie jak w temacie:czy
kajmak robiony z mleka skondensowanego w puszce wychodzi baaaardzo slodki?
A czy ktos probowal gotowac mleko nie slodzone?

pozdr.

1. Data: 2002-03-27 11:36:34

Temat: Re: jak slodki jest kajmak
Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

> A czy ktos probowal gotowac mleko nie slodzone?
>
> pozdr.

Ja probowalam - dwa lata temu. I to przypadkiem, bo po prostu w sklepie nie
spojrzalam, jakie kupuje. No, niestety, po trzech godzinach gotowania
nadawalo sie dalej do picia....
POzdr,
AP

1. Data: 2002-03-27 11:41:50

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mishka <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> kajmak robiony z mleka skondensowanego w puszce wychodzi baaaardzo slodki?

Da sie zjesc, nawet ze smakiem :)

> A czy ktos probowal gotowac mleko nie slodzone?

Nawet nie probuj :)
Nieslodzone mleko nadaje sie jedynie na cos w rodzaju ptasiego mleczka
po wymieszaniu z krzepnaca galaretka.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-27 13:43:09

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7sbh8$aa9$...@n...lublin.pl...

> Nawet nie probuj :)
> Nieslodzone mleko nadaje sie jedynie na cos w rodzaju ptasiego mleczka
> po wymieszaniu z krzepnaca galaretka.
>
> Pozdrawiam
> Lilla

A ja nie wiedzialam, ze sie nie da, zrobilam i wyszlo! Wlasnie z
nieslodzonego robie mase do wafelkow, rzeczywiscie polplynna jast tylko po
zmieszaniu z czekolada gestnieje. Fakt, ze lepiej sobie ulatwic zycie i
zamiast dosypywac cukier kupic slodzone...;o)

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-27 16:31:34

Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> po zmieszaniu z czekolada gestnieje. Fakt, ze lepiej sobie ulatwic
> zycie i zamiast dosypywac cukier kupic slodzone...;o)

Mishka

1. Data: 2002-03-27 19:04:53

Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Da sie zjesc, nawet ze smakiem :)

Ja zrobilam bardzo dobra mase z nieslodzonego mleka w puszce. Dodalam 1
kostke masla , cukier i gotowalam to na malym ogniu, mieszajac od czasu do
czasu, przez 20 min. Zgestnialo i nie bylo strasznie slodkie, bo dalam tyle
cukru, na ile mialam ochote, ale slodkie byc musi, bo to przeciez do
mazurka.

(OT) sztuka gotowania _ link
baba szafranowa - rewelacja!
KOMBIWAR- kupiłam i co dalej...............
urodziny - wizyta Tesciow ;)
dobranoc