jak szybko przytyc

1. Data: 2002-08-02 00:46:05

Temat: jak szybko przytyc
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie moze jakis sposob jak szybko przytyc 10 kg? Waze 70 a chcialbym tak
przynajmniej wazyc tak 80 kilo.

2. Data: 2002-08-02 13:14:48

Temat: Re: jak szybko przytyc
Od: "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do fastfoodooof- sa strasznie tuczace no i obleśne....
pozatym radze4 nie ruszac sie sprzed telewizora.

--
Pan z przedziałkiem : " Znam tylko smak wódy, wody, śliny i atramentu,
Ale jaki smak ma krew? "

Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:2...@n...onet.pl...

3. Data: 2002-08-02 16:37:16

Od: "riquelme" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toporna Kobieta" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> idz do fastfoodooof- sa strasznie tuczace no i obleśne....

nie chce przytyc na fastfoodach tylko na jakims zdrowym zarciu

4. Data: 2002-08-02 18:32:31

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...@n...tpi.pl...

> nie chce przytyc na fastfoodach tylko na jakims zdrowym zarciu>

Kluchy, piwko, kluchy, goloneczka znowu kluchy itd. Jak Ci już zbrzydnie,
zmień kolejność. Pamiętaj o tym, aby jeść wyłącznie to co ludziom będącym na
odwrotnej diecie jest niewskazane. Czyli mącznie, tłusto, słodko, duuużo i
często.Dobrze jest podjadać w nocy, np kiełbaska, albo lepiej dwie,
koniecznie z wody, aby nie uronić ani kropelki tłuszczu i dużo bieluchnego,
super ulepszonego chlebka. A na to oczywiście piwko, dowolnej marki. Tu
błędu nie popełnisz bo piw tylko dwa rodzaje. Piwo dobre i piwo bardzo
dobre.
Na zdrowie!
tade
P.S. Po uczcie koniecznie poleżeć, w celu tzw. zawiązania sadełka. :))

5. Data: 2002-08-02 22:31:05

Od: "liska" <l...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na zdrowie!
> tade
> P.S. Po uczcie koniecznie poleżeć, w celu tzw. zawiązania sadełka. :))

niekoniecznie

jesli ma zdrowa trzustke to nic mu nie pomoze :))))))
chyba ze... poswiecic sie i nieco ja uszkodzic .....

6. Data: 2002-08-03 15:55:34

Od: "riquelme" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faber" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Na zdrowie!
> tade
> P.S. Po uczcie koniecznie poleżeć, w celu tzw. zawiązania sadełka. :))

ha ha ha

Re: Ćwiczenie brzucha
Re: ThermaPro- nie działa
chrupki kukurydziane - kalorie i reszta
Weight loss and diet management the healthy way with herbalife products and nutrition Australia
Re: ogolny