jak to jest (wyzsze uczelnie)

1. Data: 2004-10-22 09:35:47

Temat: jak to jest (wyzsze uczelnie)
Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam pewien problem i nie wiem za bardzo co zrobic.
Jestem studentka w prywatnej szkole X na kierunku zarzadzanie - tryb
dzienny. Po ukonczeniu drugiego roku wzielam dziekanke na rok akademicki
2003/04. Na rok akademicki 2004/05 postanowilam wrocic tylko na studia
zaoczne - ten sam kierunek, semestr.
Jakie bylo moje zdziwienie jak sie dowiedzialam, ze musze na nowo zlozyc
papiery - swiadectwo maturalne, kwestionariusz, cv, zaswiadczenie lekarskie,
zdjecie i oczywiscie wpisowe 400 zl. Jestem zszokowana bo jak powiedzialam
babce w dziekanacie, zeby sobie wszystko wziela z mojej teczki to
powiedziala, ze musze sie rozliczyc z tamtej teczki tzn. zrobic obiegowke !
i jak mi powiedziala "znajomosc prawa nikomu nie zaszkodzi".
Jak bylam na rozmowie z pania dziekan od studiow zaocznych to powiedziala,.
ze nie widzi problemu, zebym sie przeniosla, kobieta w dziekanacie, ktora
wczesniej opiekowala sie moja grupa nic mi nie powiedziala, ze musze sie
udac do innej kobiety z dziekanatu, zeby zlozyc na nowo dokumenty bo nie
wiedziala...
Jak sie dowoiedzialam, pani z dziekanatu od studiow zaocznych powiedziala,
ze takie sa wymogi MEN. Dziwne. Moj maz dzwonil do MEN i dowiedzial sie, ze
regulaminy szkoly ustalaja sobie same a MEN tylko zatwiedza. U mnie w szkole
w regulaminie nie ma napisane, ze musze na nowo skladac papiery jak chce
zmienic tylko tryb studiow.
W poprzedniej Uczelni jak sie przenosilam nic takiego nie mialo miejsca,
numer albumu pozostal bez zmian.
Myslalam, ze tu bedzie tak samo, ze to jest jak zmiana grupy z angielskiego,
po prostu przelozenie teczki, zwlaszcza, ze w legitymacji i indeksie nigdzie
nie jest napisane, ze to sa studia dzienne. Wszyscy studenci maja taka sama
pieczatke.
Jestem bardzo zla bo zostalam potraktowana jak obca osoba a nie studentka
tej szkoly... Prawdopodobnie dostane nowy indeks i legitymacje.
Wiem, ze na UW nr albumu pozostaje ten sam.

Co powinnam zrobic ?

Pozdrawiam,
Ewa

PS Przepraszam, ze jest to chaotycznie napisane ale jestem podminowana...