jak ukorzeniać iglaki?

1. Data: 2004-09-29 09:19:03

Temat: jak ukorzeniać iglaki?
Od: "Krisu79" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak rozmnarzać iglaki...
czy wystarczy kawałek gałazki umoczyc w ukorzeniaczu? czy trzeba jeszcze
przykrywac to folią?

Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2004-09-29 11:19:23

Temat: Re: jak ukorzeniać iglaki?
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak rozmnarzać iglaki...
> czy wystarczy kawałek gałazki umoczyc w ukorzeniaczu?
Tak i jeszcze włożyć do ziemi zmieszanej z piaskiem w stosunku 1:1
czy trzeba jeszcze przykrywac to folią?
Wskazane

Witaj
Poszukaj w archiwum, ten wątek był juz poruszany.
Pozdrawiam Jacek Walewski

3. Data: 2004-09-29 13:04:44

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy wystarczy kawałek gałazki umoczyc w ukorzeniaczu?

Gdzie w Warszawie kupic ukorzeniacz ? Szukam, szukam, i nic :(

pozdrawiam
pluton

4. Data: 2004-09-29 13:10:15

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cjebte$q47$1@news.onet.pl pluton
<z...@p...onet.pl> napisał(a):

> Gdzie w Warszawie kupic ukorzeniacz ? Szukam, szukam, i nic :(

Hejka. Zapraszam do Siedlec, to tylko godzinka jazdy ze stolicy. :-)
Jest u nas w każdym sklepie ogrodniczym. :-D
Pozdrawiam nieodlegle Ja...cki

5. Data: 2004-09-29 13:13:07

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton wrote:

> Gdzie w Warszawie kupic ukorzeniacz ? Szukam, szukam, i nic :(
>
> pozdrawiam
> pluton

W Obi mieli parę rodzajów: do zielonych, zdrewniałych. Nie wiem czy mają
nadal.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2004-10-05 16:16:39

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za obydwie podpowiedzi :)

pozdrawiam
pluton

7. Data: 2004-11-01 19:59:07

Od: vaqa <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam właśnie odcięte gałązki i ponieważ sama nie mam zielonego
pojęcia o ogrodnictwie, gdyż od ok. 2 miesięcy posiadam działkę.
Polecono mi wkopać je do ziemi, podsypać nawozem, podlać, co uczyniłam
ok. 2 tygodnie temu i obserwuję jaki będzie tego efekt. Pozdrawiam
wszystkich,

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

8. Data: 2004-11-01 22:10:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polecono mi wkopać je do ziemi, podsypać nawozem, podlać, co uczyniłam
> ok. 2 tygodnie temu i obserwuję jaki będzie tego efekt. Pozdrawiam

Małe ognisko lub większe.

Pozdrawia efektownie boletus

gdzie kupic dobrą odmianę jeżyny?
owoce jarzebia
OT - kłopoty z pocztą
żywotniki: kulisty złoty i niezbyt wysoki szmaragdowy
Przesadzanie brzozy