jak ukorzenic bluszcz?

1. Data: 2001-05-06 07:30:29

Temat: jak ukorzenic bluszcz?
Od: "Magda" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Jak ukorzenic bluszcz? Gdzie ciac ,w co wsadzic ,kiedy bede mogla posadzic
juz ukorzeniony w ogrodzie?
Nie mam dostepu do ukorzeniaczy ,czy sa jakies "domowe" sposoby?
pozdrawiam Magda H.

2. Data: 2001-05-06 20:51:32

Temat: Re: jak ukorzenic bluszcz?
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprostu tniesz pęd między liśćmi i do piasku lub ewentualnie ziemi stale
wilgotnej. Ukorzeniacz byłby pomocny ale i bez niego powinno się udać w tym
przypadku.
Teksty o ukorzenianiu sadzonek znajdziesz na stronie Krzysia Marusińskiego
http://ogrod.to.jest.to/ .

Bogusław

Użytkownik Magda <p...@o...no> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:OR6J6.6651$g...@n...oke.nextra.no...

3. Data: 2001-05-06 20:57:07

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <p...@o...no> napisał w wiadomości
> Jak ukorzenic bluszcz? Gdzie ciac ,w co wsadzic ,kiedy bede mogla posadzic
> juz ukorzeniony w ogrodzie?
> Nie mam dostepu do ukorzeniaczy ,czy sa jakies "domowe" sposoby?
> pozdrawiam Magda H.

Zakopac "srodek" lodygi plytko w wilgotnej ziemii i czekac - odcinek ok.
5-10 cm.
Sprawdzac co 2-3 tygodnie czy puscil korzenie.
Jak puscil - odciac od "matki" i przesadzic (razem z ziemia
- nie otrzepywac korzeni z ziemii).

Ukorzeniacz kupisz w (prawie) kazdym sklepie ogrodniczym.
Kosztuje niewiele, a warto go zastosowac bo przyspiesza puszczanie
korzeni (nie bedziesz czekac pol roku :-)
Smarujesz tym miejsce lodygi ktore pojdzie "pod ziemie".

Pozdrawiam
IK

palma i szkodniki
Torfy, substrat...