jak założyć przedszkole?

1. Data: 2001-08-19 18:41:59

Temat: jak założyć przedszkole?
Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy, może ktoś z was wie jakie trzeba spełnić warunki, żeby założyć
prywatne przedszkole? Może chociaż jakąś wskazówkę, gdzie mogę znaleźć
informację na ten temat oprócz kuratorium, które nie odpowiedziało na 12
wysłanych e- maili? Interesuje mnie wszystko na ten temat, może ktoś ma już tą
trudną drogę za sobą i podzieli się swoimi wrażeniami? Proszę o pomoc.
Agnieszka

1. Data: 2001-08-21 11:54:42

Temat: Re: jak założyć przedszkole?
Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| prywatne przedszkole? Może chociaż jakąś wskazówkę, gdzie mogę znaleźć
| informację na ten temat oprócz kuratorium, które nie odpowiedziało na 12

w sumei to sie nie dziwie, ze nie odpisali, chociaz kultura tego wymaga :).

wszystkie unormowania znadziesz w odpowiednich ustawach. Idz do kogos kto ma
program np. lex badź podobny, wpisz: przedszkole, szkola, nauczanie - zrob
sobei wydruk wszystkch ustaw, przeczytaj 10x, zastanow sie i wszystko
bedziesz wiedziec.

Tomfa.

check this out
Gzdie znajdę lekcje angielskiego w internecie
English lessons
Dziennikarstwo raz jeszcze
nauka przez internet za darmo!