"jak zdobyć kobietę"

1. Data: 2003-09-28 10:32:48

Temat: Re: "jak zdobyć kobietę"
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia
<v...@g...pl>
news:bl4dto$pkc$1@inews.gazeta.pl:

> Nareszcie.

:))))

Nie, no, to było raczej oczywiste :), alle chciałem mieć tym razem 101%
pewności, specjalnie dla pewnego szarżownika :))

P.

1. Data: 2003-09-30 16:42:06

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości

> Brawo! /otóż to/

> Wręcz przeciwnie.
> No wykonaj z jeden obrót 'kalafiorem' - i niech ten ładunek rozbije się o
> kawał 'cielska' wytwarzając prąd /no pod wpływem oporu/.
>
> Otóż są pewne granice - borykasz się teraz z tym, prawda? /ja też... patrz
> post 'profanacja wartości'/.
> Chcesz kawę na ławę? Nic z tego.
> Dalej: czemu wierci? Ano temu, że 'szydło' wylazło z pierwszej warstwy - a
> ja widzę, że pod spodem 'całkiem, całkiem' - inaczej nie gadałbym z Tobą
> /podobnie było z Łukaszem/.
> Dalej nie rozumiesz?
> [...]

To beda tylko wnioski. Miedzy innymi na temat wertowania.
Mysle, ze doskonale wiesz, czym jest przerost formy nad trescia.
Dalej juz nie moge pisac o wnioskach, bo zostaly jedynie mniej lub bardziej
precyzyjne refleksje. A na ten teren wpuszczac juz nie musze.
Zawsze i wszedzie
Misia

"jak zdobyć kobietę"
Wojciech Górecki
OU.PL - serwis bezplatnych ogloszen dla studentów
rozmowa ksiendza robaka
miłość kurde...