jak... zrobić jabłonkę :-)

51. Data: 2010-10-18 18:53:43

Temat: Re: [SPAM] jak... zrobić jabłonkę :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Oct 2010 22:46:47 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

omeles-id546.html

> Mam japoński, faktycznie mogą sięgać metra, dopiero pod ciężarem owoców
> rozginają się na boki..

Znajomi przebywający stale za granicą właśnie mnie poprosili, abym
skorzystała z ich pigwowców (skoro i tak mam klucze od domku i działki),
więc bedę chyba coś robić. Pigwówka będzie jak nic :-)

52. Data: 2010-10-18 18:57:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skorzystała z ich pigwowców (skoro i tak mam klucze od domku i działki),
> więc bedę chyba coś robić. Pigwówka będzie jak nic :-)

Warto zrobić ekstrakty, wyjdzie taniej jednorazowo. Później, w miarę
potrzeby dodajesz wódkę i spirytus i masz doskonałą pigwówkę.

53. Data: 2010-10-18 20:07:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Oct 2010 20:57:24 +0200, Panslavista napisał(a):

omeles-id546.html

> Warto zrobić ekstrakty,

Tzn? - cukrowe? czy jakie?

54. Data: 2010-10-19 00:20:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

omeles-id546.html

> Tzn? - cukrowe? czy jakie?

Cukrowo - alkoholowe takie gęstsze nalewki, zaprawki do wódki.

zabezpieczenie cyprysowców przed kradzieżą
Re: Sadzenie iglaków, a mrozy
Re: Sadzenie iglaków, a mrozy
Re: Sadzenie iglaków, a mrozy
sosna o paskowanym żółtozielonym igliwiu