jak zrobić panierkę...?

1. Data: 2003-06-03 07:28:50

Temat: Re: jak zrobić panierkę...?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yossarian napisał:

> Zauważyłem "walkie !", że rzadko kiedy udzielasz forumowiczom mądrych i
> przemyślanych odpowiedzi. Jak już jesteś taki mądry, to zobacz w obojętnie
> jakim słowniku ortograficznym, czy istnieje takie słowo jak "wytażać".
> POdpowiem - w języku polskim NA PEWNO nie...
> nie pozdrawiam
> yoss

Drogi yossarianie!
Naprawde nie Tobie jest oceniac moje poczynania na forum grupy. Wybacz
Twojego nicka widze pierwszy raz i krytykujesz mnie, zablyszcz sam.
Nastepnie chcialam zwrocic uwage na to, ze jestem kobieta i pisanie do
mnie w rodzaju meskim troche mnie irytuje. Dziekuje za lekcje ortografi,
to byla literowka. Z reszta waldek juz zwrocil Ci w tej kwestii uwage,
ja podpisuje sie pod nia.
A przed wyslaniem nastepnego posta polecam poczytac FAQ, ktory znajduje
sie pod adresem: http://tinylink.com/?ZHH3d97z2e
Tam zdobedziesz duzo wiecej niezbednych informacji.
Tymczasem, by nie rozpoczynac kolejnej niekulinarnej wymiany zdan
zakoncze na tym. EOT

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-03 07:33:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym - nieświadomość nie wyłącza
> odpowiedzialności.
=========
Tak, tylko to działa w obie strony.
A tak na marginesie, to zobacz tu http://walkie.cegla.art.pl/ja.html jaki to
barczysty i groźny facet. Kolana Ci zmiękną.

waldek
=========

1. Data: 2003-06-03 07:40:45

Temat: Re: jak zrobi? panierke^...?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

> Zwroc uwage, ze poslugujesz sie bezplciowym nickiem.

Zwracam jednak skoro on jest bezplciowy to czemu mnie zawsze na faceta
wskaza? ;)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-03 07:43:48

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
> A tak na marginesie, to zobacz tu http://walkie.cegla.art.pl/ja.html jaki to
> barczysty i groźny facet. Kolana Ci zmiękną.

ROTFL :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-03 08:02:19

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yossarian" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> Skomentowałem efekt końcowy. Poza tym - nieświadomość nie wyłącza
> odpowiedzialności.

Mnie tez razi fatalna ortografia u zwlaszcza nowych grupowiczow. Ale uwagi
umieszczam w osobnym poscie, nie kieujac je bezposrednio do osob, ktore bldy
popelnily. Takt i dobre wychowanie. rzeczy szalenie na topie ottnio w
pl.rec.kuchnia, nieprawdaz, drodzy grupowicze? ;)

Yossarian, posiedz z nami, poczuj klimat i nie wlaczaj sie w dyskusje
stawiajac sie od razu na poziomie krzykacza, ktorego wszyscy szybko zaczna
ignorowac. Szkoda by bylo.

Margola

1. Data: 2003-06-03 08:19:08

Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zajac" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bbgf3t$q9q$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktoś z Szanownych grupowiczów wie jak zrobić panierkę do kurczaka
podobną
> jak w KFC (na ostro) ???
>
> Dzieki i pozdrawiam,
> Zajac

Popatrz tu:
http://www.topsecretrecipes.com/

Marek

1. Data: 2003-06-03 08:59:26

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisal(a):

>Zwracam jednak skoro on jest bezplciowy to czemu mnie zawsze na faceta
>wskaza? ;)

No to pogodz sie juz z tym, ze jestes facetem ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-03 09:16:37

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> W zyciu! :-) musze pomyslec jaki akcent kobiecy pasowalby do mojego
> nicka :]

Cegła? Przecież jest już w stopce ;-)

P, PNMSP ;-)
--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-06-03 09:20:31

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-03 09:59:39

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisal(a):

>W zyciu! :-) musze pomyslec jaki akcent kobiecy pasowalby do mojego nicka :]

Moze taki?:

OO
O O
O O