jaki garnek do gotowania na parze?

1. Data: 2006-06-09 18:26:47

Temat: jaki garnek do gotowania na parze?
Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Witam i pozdrawiam wszystkich ;-) najczesciej czytam a nie pisze, ale mam
pytanko.
Potrzebuje na prezent garnek do gotowania na parze, patrzylam na BERHOFFy,
poza tym znam tylko Zeptera.
Roznica cenowa kolosalna - ale czy naprawde taka duza przy gotowaniu?
A moze ktos z Was gotuje na innym i jest zadowolony?

Bardzo prosze o opinie i porade co kupic.

--
Ela - Bydgoszcz

2. Data: 2006-06-09 21:25:32

Temat: Re: jaki garnek do gotowania na parze?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elowa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A moze ktos z Was gotuje na innym i jest zadowolony?
>
> Bardzo prosze o opinie i porade co kupic.

owszem...ja mam jakis chinski za 30 zetów i działa...

Marek

3. Data: 2006-06-12 07:24:40

Od: "TMK" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

elowa napisał(a):

> Potrzebuje na prezent garnek do gotowania na parze, patrzylam na BERHOFFy,
> poza tym znam tylko Zeptera.

Berghoffy polecam jak najbardziej, do gotowania na parze również - bardzo dobry
stosunek jakości do ceny. Zepter IMO to tylko przereklamowana marka, zresztą jak
większość produktów rozprowadzonych tą drogą (odkurzacze kirby etc)...

--
Pozdrawiam, TMK

Ogrzewanie elektryczne
panele zabezpieczone przed woda
wykanczanie lazienki wanna i plytki:)
centralne ogrzewanie?
Zniszczenia podczas remontu przez firme 3-cią