jaki korektor? Inglota a może innej firmy?

1. Data: 2006-05-10 14:18:57

Temat: jaki korektor? Inglota a może innej firmy?
Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... :)

jakiś czas temu kupiłam sobie korektor firmy inglot w kredce
ten różowy, pozycja 7 ze zdjęcia
http://www.polki.pl/?page=uroda_i_styl_makijaz_krokp
okroku_artykul&cmn_id=10000097&print=1
jest tani, używa się go średnio, bo dosyć szybko schodzi
poza tym jakoś tak jakby się kruszył, albo łuszczył ?
nie wiem od czego to się robi?

poza tym zużył mi się już prawie cały czubek kredki
kredka jest twarda jak nie wiem co...
i nie wiem jak ją natemperować?
ktoś ma? jak go temperujecie??

druga sprawa jakie korektory na pojedyncze krostki polecacie,
żeby był duży wybór odcieni, bo jestem blada ....

Pozdrawiam
blada Katarynka

2. Data: 2006-05-10 14:39:24

Temat: Re: jaki korektor? Inglota a może innej firmy?
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 May 2006 16:18:57 +0200, in pl.rec.uroda you wrote:

> [...]
> jest tani, używa się go średnio, bo dosyć szybko schodzi
> poza tym jakoś tak jakby się kruszył, albo łuszczył ?

dziewuchy u mnie w chorze wychwalaja pod niebiosa korektor taki w pedzelku
Yves Saint Laurent co to cienie pod oczami usuwa i inne takie. zlosta taka
oprawka i tam pedzelek w srodku. widzialam na nich efekty, slicznie kryje,
2 godziny w ciezkim pocie w reflektorach nie splywa. :>

--
Boska
http://magdee.blox.pl

3. Data: 2006-05-10 19:34:40

Temat: Re: jaki korektor? Inglota a moze innej firmy?
Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ja do tej pory uzywalam korektora Rimmel, Isa Dora i L'oreal (taki z
pedzelkiem, touche magique sie nazywa) i polecam ten ostatni. Jest
dostepny chyba w 3 odcieniach - ten najjasniejszy jest faktycznie
jasny:)
Dobrze kryje tez cienie pod oczami.

Pozdrawiam:)
Agni

4. Data: 2006-05-11 13:41:58

Od: Darecka <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam kredki dermiki z serii mat B. jest dwustronna i wydajna.
ciemniejszej strony uzywa moj maz, a jasniejszej ja. nie musze dodawac,
ze moja strona wolniej schodzi.
ja te chlopy wszystko marnotrawia. :)
darecka

felce azzurra
gdzie uprać suknie ślubną ???
sauna
Nivea intensywne mleczko wygładzające skóra sucha
Zapraszam na nowe forum