jaki najlepszy krem pod oczy ?

1. Data: 2004-01-19 21:29:56

Temat: jaki najlepszy krem pod oczy ?
Od: andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam mam pytanie do fachowców :

jaki według was drogie kolezanki jest najlepszy
krem pod oczy likwidujący opuchlizne i cienie
dodatkowo miałby jeszcze działanie przeciwzmarszczkowe
dla kobiety po 30-tce

w imieniu żony
Andrzej

1. Data: 2004-01-19 22:21:15

Temat: Re: jaki najlepszy krem pod oczy ?
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krem pod oczy likwidujący opuchlizne i cienie
> dodatkowo miałby jeszcze działanie przeciwzmarszczkowe

uzywam biotherm hydra - detox, mam po 30-tce, cienie nawet udalo sie tak
zniwelowac ze mozna sie ludziom na oczy pokazac rano, ale dobry jest takze
anty gravity clinique....
no chyba ze wolisz cos tanszego? :)

pozdr

1. Data: 2004-01-20 11:31:22

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzej <m...@g...pl> wrote:
> jaki według was drogie kolezanki jest najlepszy
> krem pod oczy likwidujący opuchlizne i cienie
> dodatkowo miałby jeszcze działanie przeciwzmarszczkowe
> dla kobiety po 30-tce

Krem-nie-krem - ale maseczka przeciwzmarszczkowa AA Oceanic do oczu i
ust. Wchłania się tak elegancko, że nawet nie ma co ścierać, więc na
praktykę stosuję ją jako krem pod oczy na noc. I jest przecudna,
ślicznie nawilża i wygładza. Kosztuje grosze (bodaj 30zł za 15ml).

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

Cienie Ruby Rose
talika
Szelki?
Słoneczny sztyft nabłyszczajacy