jaki olej opinie

11. Data: 2006-11-23 10:47:06

Temat: Re: jaki olej opinie
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
news:1mrjf064dbi0g.dlg@iska.from.poznan...
> Dnia 2006-11-23 11:03:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *JerzyN* skreślił te oto słowa:

> Jak dla mnie był. Bo jakis czas temu używałam regularnie. I nagle trafiła
> sie butelka, ktora śmierdziała (tzn jej zawartośc, bo plastik to wiadomo,
> że smierdzi jak sie go smaży) w trakcie smażenia, olej jakby sie "palił",
> łatever... wiecej Kujawskiego nie kupiłam.

> To nie wystarczy dać kotu do wylizania? ;)

jeżeli mu nie śmierdzi z pyszczka to wystarczy ;), ale musisz uważać

Jędrek

12. Data: 2006-11-23 12:14:40

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Wystarczy patrzeć na datę produkcji lub przydatności do spożycia.

I będzie się lepiej otwierał? :P
Dzięki za radę ;)
Pozdrawiam, Agata

13. Data: 2006-11-23 12:19:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> się

> I będzie się lepiej otwierał? :P
> Dzięki za radę ;)
> Pozdrawiam, Agata

Można ostrym nożem naciąć nacięcie - łatwo oderwać zaślepkę. Nie wszystkie
serie tak mają. Czasem urwałem uszko od zaślepki...

RisoTTo - dzisiaj!
!!!!
KTO WIE...
KTO WIE...