jaki prezent z okazji chrztu?

1. Data: 2004-03-29 16:34:44

Temat: jaki prezent z okazji chrztu?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
niedlugo zostane chrzesna mama chlopczyka :-) W zwiazku z tym mam pytanie,
co kupic maluszkowi w prezencie???? Kompletnie nie mam pojecia ....

pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2004-03-29 19:20:40

Temat: Re: jaki prezent z okazji chrztu?
Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedlugo zostane chrzesna mama chlopczyka :-) W zwiazku z tym mam pytanie,
> co kupic maluszkowi w prezencie???? Kompletnie nie mam pojecia ....

ja kupiłam z takiej okazji huśtawkę taka rozkladana do 3 latek , rodzice
byli bardzo zadowoleni, stwierdzili ze lepsze to niż kolejne ubranka czy
pieniądze , kt nie zawsze sie wyda na dziecko plus jeszcze taką pamiątke
chrztu sa rózne i ladne do wyboru

tylko ja nie byłam chrzesną ......

ale moze cos ci to podsunie do głowy

pozdr
Czarownica

Re: Jak naprawic malzenstwo
[troszkę OT] Ma ktoś kontakt z SOKRATESEM???
szkola dla przyszlych zon
Re: Jak naprawic malzenstwo
Re: Jak naprawic malzenstwo