jaki puder?

1. Data: 2003-04-01 10:14:35

Temat: jaki puder?
Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Potrzebuję sypki puder (lub w kamieniu), który ładnie wykończy makijaż i nie
będzie się błyszczał na fotografiach.
Mam cere mieszna. Podkladów używam różnych (revlon, l'oreal).
Niestety pudry, których używałam do tej pory były albo za bardzo widoczne
(nawet po delikatnym nałożeniu widoczna byla warstwa pudru), albo za słabo
matowały.

Chodzi o niewidoczny, dobrze i długo matujący i zeby nie błyszczał się na
fotografiach (czyli rozświetlające odpadają )

Dzięki za rady :-)
Pozdrowka

1. Data: 2003-04-01 15:08:59

Temat: Re: jaki puder?
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mysia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (nawet po delikatnym nałożeniu widoczna byla warstwa pudru), albo za słabo

Ja używam transparentnego sypkiego pudru z Vipery. Jest on niewidoczny a
jednocześnie matuje.
Polecam Anpaho

1. Data: 2003-04-01 15:09:22

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysia wrote:

> Witajcie!
> Potrzebuję sypki puder (lub w kamieniu), który ładnie wykończy
> makijaż i nie będzie się błyszczał na fotografiach.

Bardzo lubię puder z Avonu, zarówno ten w kamieniu, jak i sypki,
chociaż wolę ten pierwszy. Idealnie matuje, nie jest widoczny nawet z
bliska, a przy tym jest bardzo wydajny. Poza tym mogę polecić też puder
Bourjois. Jest jeszcze lepszy i co za tym idzie, niestety, droższy.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-02 08:02:59

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> będzie się błyszczał na fotografiach.
> Mam cere mieszna. Podkladów używam różnych (revlon, l'oreal).

Takze mam mieszana cere i uzywam poleconego na grupie YR Luminelle.
Swietny puder.

mag.

1. Data: 2003-04-03 00:35:35

Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| bliska, a przy tym jest bardzo wydajny. Poza tym mogę polecić też puder
| Bourjois. Jest jeszcze lepszy i co za tym idzie, niestety, droższy.

a ktory lepiej wygladza cere ?!

pzdr
Kaf

1. Data: 2003-04-04 13:02:10

Temat: co mam zrobic z krostkami
Od: "Ania" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie
Po depilacji wyskakuja mi krostki co mam zrobic

1. Data: 2003-04-04 13:37:46

Temat: Re: co mam zrobic z krostkami
Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Pomozcie
| Po depilacji wyskakuja mi krostki co mam zrobic
to jest normalne, a czym depilujesz ?!

koloryt skory - wyrownanie
kosmetyki YSL - strona www?
podkład Rimmel...