jaki tonik?

1. Data: 2003-08-05 06:49:28

Temat: jaki tonik?
Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki tonik polecacię do skóry mieszanej?
Do tej pory używałam toniku Ziaji Sopot, toniku z minerałami Dax Cosmetics
oraz matującego z Avonu. Konczą mi sie.. a poza tym trochę się już
znudziły... Czego wy uzywacie i co polecacie?
Pozdrawiam słonecznie!
Ania S.

1. Data: 2003-08-05 07:09:27

Temat: Re: jaki tonik?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz matującego z Avonu. Konczą mi sie.. a poza tym trochę się już
> znudziły... Czego wy uzywacie i co polecacie?

BioCalmille z Yves Rocher - dla mnie the best! :)
Delikatny, bez alkoholu, do skóry wrażliwej, a jednak chwalą go najbardziej
panie z mieszaną/tłustą cerą.
Magda

1. Data: 2003-08-05 07:51:04

Od: "Marta" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." <a...@n...interia.pl> wrote in message
> Jaki tonik polecacię do skóry mieszanej?

Też mam taką cerę i najlepszy tonik jaki do tej pory miałam to Hydracomfort
Loreal'a, podobnie jak inne kosmetyki z tej serii.

pozdr

1. Data: 2003-08-05 08:21:42

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupilam Dermiki Mat - B. Bezalkoholu co w przypadku skory mieszanej jest
najwazniejsze. Mnie sie sprawdza jestem z niego zadowolona, co prawda
matownie wystepuje dopiero po ok tygodniu stosowania (skora zaczela mi sie
mniej swiecic) ale uwazam ze warto

Izis_

1. Data: 2003-08-05 09:25:12

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania S." <a...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oraz matującego z Avonu. Konczą mi sie.. a poza tym trochę się już
> znudziły... Czego wy uzywacie i co polecacie?

Ideal Balance L'Oreala. Cena jakies 20 zl, niezly na lato, odswieza, ozywia,
w sam raz do cery mieszanej. Niedawno kupilam i bardzo mi przypadl do gustu.
Teraz w drogerii Douglas jest promocja, jesli kupisz 2 produkty L'Oreal do
pielegnacji twarzy, miedzy innymi moze byc ten tonik, to dostajesz gratis
calkiem fajna bezowa torbe. Ta sama promocja obowiazuje tez chyba w
Sephorze.

1. Data: 2003-08-05 09:32:30

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> BioCalmille z Yves Rocher - dla mnie the best! :)
> Delikatny, bez alkoholu, do skóry wrażliwej, a jednak chwalą go

Popieram bardzo bardzo, od kiedy zaczęłam używać tego toniku nawet innego
nie szukam. Super!!!
Maga

1. Data: 2003-08-05 11:01:31

Temat: Odp: jaki tonik?
Od: "Salamadra" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izis_ <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3f2f6960$...@n...tvn.pl...
> [...]
> najwazniejsze. Mnie sie sprawdza jestem z niego zadowolona, co prawda
> matownie wystepuje dopiero po ok tygodniu stosowania (skora zaczela mi sie

popieram DERMIKA TONIK MATUJACY.....odkad stosuje coraz lepsza mam
cere...pozdrawiam

1. Data: 2003-08-05 15:35:40

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio odkryłam w Carrefure cudowny tonik bezalkoholowy "Kwiaty
Polskie". Fajnie odświeża buzię, bardzo ładnie, delikatnie pachnie i
kosztował ok. 8 zł.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-06 22:13:38

Od: "whisky" <w...@n...look.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ja ostatnio nabylam droga kupna antybakteryjny tonik nawilzajacy Ireny Eris,
seria 20.
Bardzo jestem zadowolona, skora matowa, czysta, wyraznie jest jej lzej :-)
pozdrawiam, whisky

Stronka ze zwrotami fryzjerskimi
gdzie kupic mydlo Bialy Jelen
Prośba- rozwiązanie konkursu Glamour