jaki zywoplot

1. Data: 2001-11-27 21:20:44

Temat: jaki zywoplot
Od: "Macio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam posadziec zywoplot, nie wiem jednak jaki wybrac gatunek by byl jak
najdluzej zielony i wysoki na co najmniej 1,5 m. (czy sa gatunki zimo
zielone?).

2. Data: 2001-11-29 08:36:04

Temat: Re: jaki zywoplot
Od: "JotBe" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam wokół domu (i w ogrodzie) 150 mb żywopłotu jako ogrodzenie. Po 10 latach
osiągnął docelową wysokość 180 cm. Od moich gości, sąsiadów, gości sąsiadów
slyszę same pochwały.
Jak widać mam doświadczenie i wymierne efekty.
Wreszcie odpowiedź na pytanie:
ja posadziłem liguster i jego właśnie polecam, jest częsciowo zimozielony,
szybkorosnący (szybko uzupełnia ubytki, szybko się zagęszcza, dobrze się
formułuje)
j...@p...onet.pl

3. Data: 2001-11-29 09:37:24

Od: "Wiesław Bort" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wokół domu (i w ogrodzie) 150 mb żywopłotu jako ogrodzenie. Po 10
latach
> osiągnął docelową wysokość 180 cm.

Sam chce docelowo osiagnac taka wysokosc ale nie myslalem zetak dlugo to
trwa... :(

W...@p...onet.pl
ICQ 5567452 WiBor
www.malawi.org.pl

4. Data: 2001-11-30 03:41:44

Od: "Macio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie zywoplotow. Jakie wielkosci najlepiej
sadzic
krzewy by byly zielone od samego dolu (czy to musza byc male krzewy) i kiedy
sie
je sadzi wiosna czy jesienia, oraz jak gesto by byly nieprzejrzyste. Z gory
dziekuje.

5. Data: 2001-11-30 08:15:43

Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi o to, ze male, ale trzeba go koniecznie (mam na mysli liguster)
przyciac po posadzeniu na wysokosci ok. 20 cm, mniej wiecej za drugim
pakiem. Ja sadzilem krewy 120 cm. i gorny metr obcialem (mozna pomyslec o
sadzonkach! Mi ukorzenilo sie 80%), a teraz mam taka gestwine od dolu, ze
hej!

--
Uklony i usmiechy
Piotrek

6. Data: 2001-11-30 12:45:06

Temat: Odp: jaki zywoplot
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle polecam najszlachetniejsza z lisciastych rosline zywoplotowa -
graby!
pik

Podróż dookoła Świata - Odcinek I Europa