jaki żywopłot?

1. Data: 2003-09-10 08:47:43

Temat: jaki żywopłot?
Od: tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poradzcie mi jaki żywopłot wybrac, chodzi mi o to zeby szybko rósł,
znosil dosc marna ziemie i osiagał wysokosc do ok. 1.5 m. Dobrze by było
gdyby po osiągnieciu wysokosci 1.5m nie przyrastał juz mocno, zeby nie
trzeba było z niego duzo scinac. Ważne też zeby nie byl bardzo drogi.
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-09-10 15:30:00

Temat: Re: jaki żywopłot?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

tomek p <laibach@won_spam.vega.umcs.lublin.pl.org> writes:

> Poradzcie mi jaki żywopłot wybrac, chodzi mi o to zeby szybko rósł,
> znosil dosc marna ziemie i osiagał wysokosc do ok. 1.5 m.

Mieszany: róża (Rosa rugosa), kaliny, berberysy, derenie, świdośliwy,
klony polne, krzewuszki. I, mimo wszystko, do tego kilka wysokich
drzew :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Fra Angelico z Fiesoli
Rzekł: ,,Sztuka mnie nie zadowoli.

3. Data: 2003-09-10 19:15:21

Od: "Zygi awaryjny grupy" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszany: róża (Rosa rugosa), kaliny, berberysy, derenie, świdośliwy,
> klony polne, krzewuszki. I, mimo wszystko, do tego kilka wysokich
> drzew :-)

A ja użyję rokitnika, który ciety ostro tworzy zapore nie do przebycia dla
zadnego chuligana (kolce). Wpadłem na to dopiero niedawno ale jak się bliżej
przyjrzeć to spełnia wszystkie ww wymogi. Rosnie szybko i ma bardzo niskie
wymagania co do ziemi. Dodatkową zaletą jest fakt, iż jego owoce są chętnie
zjadane przez ptaki (Zimą po przemarznięciu). Wada jest taka, że draństwo
odrasta korzeniami i trzeba ciachać te odrosty pare razy w roku (choć z
drugiej strony mam sadzonki za free:). Poza tym daje twarde i ciężkie
drewno. Ogrodnikom z okolicy Krakowa służe sadzonkami (weekend i
samoobsługa:-) poza tym mozna bedzie sie spotkac i pogadać (rybki polapac, a
rybka wiadomo... co lubi:)..
To był ukłon w strone Boletusa z przed paru dni (Hej Boletusie!).

Pozdrawiam wszyskich!
--
Zygi

4. Data: 2003-09-10 19:32:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rybka wiadomo... co lubi:)..
> To był ukłon w strone Boletusa z przed paru dni (Hej Boletusie!).

Rybki połapać, czemu nie ?
Tylko nie rozumiem tego:"z przed paru dni"???

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-09-10 20:02:08

Temat: Re: jaki żywopłot? (Jakie rybki)
Od: "Zygi \(awaryjny\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boletus przed chwilą napisał że:

> Rybki połapać, czemu nie ?
> Tylko nie rozumiem tego:"z przed paru dni"???

Eeee....

Chodzi o to, że wspominałeś coś o miejscu na spotkanie grupy. A ja nie wiem
czy moja odpowiedź dotarła na forum bo zdechł mi komputer z Hamsterem &
Xnewsem.
W razie czego ją powtórzę:
"Nie odmówię."

Pozdrowiska
--
Zygi awaryjny

6. Data: 2003-09-10 20:27:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem
> czy moja odpowiedź dotarła na forum bo zdechł mi komputer z Hamsterem &

Tak,tak,przypominam sobie:-)
Czuję,że boletus będzie musiał
przybyć oddzielnie,by spotkanko
grupy w ogóle doszło do skutku:-))

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-09-10 20:40:29

Od: "Zygi \(awaryjny\)" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tak,tak,przypominam sobie:-)
> Czuję,że boletus będzie musiał
> przybyć oddzielnie,by spotkanko
> grupy w ogóle doszło do skutku:-))

A (że tak spytam znienacka) były już jakieś "zloty"?

BUM tadyrydy.
--
Zygi

8. Data: 2003-09-10 21:05:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A (że tak spytam znienacka) były już jakieś "zloty"?
>
> BUM tadyrydy.
> --
> Zygi

Jeden był na pewno( wpadłem osobiście
ku zaskoczeniu wielu) :-)
Słyszałem z wiarygodnych źródeł,że spotkania
dla wszystkich-niezależnie od koloru skóry
odbywają się 1-2 w roku.Z tajemnych źródeł
wiem,iż w sezonie zlocików jest cała chmara
-w małych roboczych grupkach:-))

To wielkie spotkanie pamiętam w szczegółach
po dziś dzień, a w chwilach kryzysowych
czyt.awanturach na grupie, oglądam film
nakręcony przez Dziadka - by odświeżyć
pewne postaci:-)

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-09-11 00:32:11

Temat: Re:Spotkanie się kroi !!!
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem
> czy moja odpowiedź dotarła na forum bo zdechł mi komputer z Hamsterem &

Czy to jest oficjalne zaproszenie ?

Pozdrawia boletus

Ps. Napisz gdzie, co i jak ?:-)

10. Data: 2003-09-11 03:32:05

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zygi (awaryjny)" <c...@o...pl> wrote in message

> A (że tak spytam znienacka) były już jakieś "zloty"?

Popatrz tu: http://ogrody.agrosan.pl/spotkania/

Pozdrowienia,
Michal

--