jakie badanie krwi przy podejrzeniu alergii ?

1. Data: 2005-06-01 19:59:25

Temat: jakie badanie krwi przy podejrzeniu alergii ?
Od: "Andrx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam/ pytanie jak w temacie/
tzn. jakie badania krwi wykonac przy sprawdzeniu
czy sie ma alergie ? /
po drugie - czy sa to badania pewne ( tzn. czy na
100 % potwierdzaja, czy wykluczaja alergie, czy
lepiej dodatkowo zrobic standardowe testy alergiczne) ?
dzieki wielkie
pozdr
Andrx

2. Data: 2005-06-02 12:44:54

Temat: Re: jakie badanie krwi przy podejrzeniu alergii ?
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrx" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 100 % potwierdzaja, czy wykluczaja alergie, czy
> lepiej dodatkowo zrobic standardowe testy alergiczne) ?

Jedyne co mi przychodzi do głowy to morfologia z rozmazem krwi, najlepiej
ręcznym, duża ilość eozynofili może wskazywać na alergię ( lub na pasożyty)
poza tym to tylko testy alergiczne.
Pozdrawiam A

3. Data: 2005-06-02 13:01:42

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta" wrote in message:
> Jedyne co mi przychodzi do głowy to morfologia z rozmazem krwi, najlepiej
> ręcznym, duża ilość eozynofili może wskazywać na alergię ( lub na
> [...]

Pomocne może być też oznaczenie poziomu immunoglobulin, a zwłaszcza IgE

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2005-06-02 16:10:31

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jedyne co mi przychodzi do głowy to morfologia z rozmazem krwi, najlepiej
> ręcznym, duża ilość eozynofili może wskazywać na alergię ( lub na
pasożyty)

eozynofili? jest cos takiego w morfologii?

5. Data: 2005-06-02 16:10:51

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> napisał w wiadomości

> Pomocne może być też oznaczenie poziomu immunoglobulin, a zwłaszcza IgE

to jest badanie z krwi? czy jest drogie?

6. Data: 2005-06-02 17:22:53

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"taora" wrote in message:
> eozynofili? jest cos takiego w morfologii?

Jest, eozynofile to inaczej granulocyty kwasochłonne

7. Data: 2005-06-02 17:26:05

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"taora" wrote in message:
> to jest badanie z krwi? czy jest drogie?

Tak to jest badanie z krwi

Gruczolak przysadki.
Udar mózgu
rwa kulszowa?