jakie ciasta lubicie i dlaczego & narodowe ciasta - co pieka np. Rosjanie

1. Data: 2006-06-28 14:26:19

Temat: jakie ciasta lubicie i dlaczego & narodowe ciasta - co pieka np. Rosjanie
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak w temacie.Wszystko o ciastach i ciasteczkach :)
J.

2. Data: 2006-06-28 14:43:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jak w temacie.Wszystko o ciastach i ciasteczkach :)

Smaczne.
To wszystko.

3. Data: 2006-06-29 08:40:05

Od: "Stryjenka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie na pierwszym miejscu SERNIK!
A na letnie upały SERNIK NA ZIMNO :)
Pozdrawiam wakacyjnie
Stryjenka

4. Data: 2006-06-29 09:06:14

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jak w temacie.Wszystko o ciastach i ciasteczkach :)

Po zastanowieniu , wyszło mi ze ja to lubię głównie szarlotkę.
Szarlotkę, najlepiej jakąś prostą bez udziwnień, gdzie jest cienko ciasta,
duzo jabłek.
Uwielbiam tartę -tatin , ale to w sumie tez szarlotka.
I lubię ciasto francuskie z jabłkiem. Też w sumie szarlotka taka.

No na okrasę, lubie jeszcze krakersy z dżemem, klasyczny piernik i biszkopt
z bitą śmietaną i truskawkami.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

5. Data: 2006-06-30 06:11:13

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie szarlotka (tradycyjna) i sernik. Uwielbiam też tort
orzechowo-kawowy mojej Babci.

A dzisiaj przymierzam się do babki majonezowej...

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

farsz do calzone- jak zrobić
Na upał...