jakie salatki robicie na swieta??

1. Data: 2004-04-08 20:12:35

Temat: jakie salatki robicie na swieta??
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Podzielcie sie pomyslami....Pozdro Kasia

1. Data: 2004-04-09 11:58:27

Temat: Re: jakie salatki robicie na swieta??
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Podzielcie sie pomyslami....Pozdro Kasia

W Święta żadnych nowości, żadnych nowych pomysłów. Tradycyjnie musi być i
basta ;) Sałatka warzywna z majonezem domowej roboty - klasyka, że aż boli.
A piątkowo postnie ziemniaczana z cebulką i śledziem.
Pozdrawiam, Wesołych Świąt, Agata

1. Data: 2004-04-09 13:44:25

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja robię sałatkę, ktora na stole naszym będzie pierwszy raz. Przepis
dostałam od koleżanki:
pieczarki obrać i 15-20 minut gotować w osolonej wodzie. Następnie pokrajać
w kostkę, dodać kukurydzę z puszki, ugotowane na twardo i pkrojone w kostkę
jajka, (kiszony ogórek - niekoniecznie), majonez, sól i pieprz dla smaku.
Ilości dowolne. Smacznego !!!
Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> Podzielcie sie pomyslami....Pozdro Kasia

Chleb - odstajaca skórka
mechmeloki
Czarne spagetti
schab ze śliwkami ??