mechmeloki

1. Data: 2004-04-08 18:16:04

Temat: mechmeloki
Od: Włodek Chrzanowski <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów, coś mi się wydaje że, moi znajomi wzięli mnie trochę
pod włos. Zapytano mnie mianowicie co to są/jest mechmeloki/mechmelok.
Google mówi że, takie coś nie istnieje, no ale nawet google wszystkiego
nie wie. Czy według Waszej wiedzy, nie tylko może kulinarnej, istnieje
coś takiego.
--
pozdrawia Włodek wch4 małpa wp kropka pl
******************* GG:5435073 *******************

1. Data: 2004-04-09 17:42:53

Temat: Re: mechmeloki
Od: "Dora" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś takiego.
> --
> pozdrawia Włodek wch4 małpa wp kropka pl

Może to jakaś spolszczona i przy tym zniekształcona forma "marshmallow",
czyli cukierka ślazowego oraz cukierka-pianki.

Pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2004-04-10 16:06:23

Od: Włodek Chrzanowski <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może dziwne, ale Dora napisał/a:

> Może to jakaś spolszczona i przy tym zniekształcona forma "marshmallow",
> czyli cukierka ślazowego oraz cukierka-pianki.
koncepcja ciekawa, sam nie wiem o co im chodziło, sprawdze po Świętach i
być może dzięki Twojej podpowiedzi wybrnę z tego " na tarczy".
Kozystając z okazji, moc życzeń na nadchodzące Święta wielkanocne,
radości, dobrego smaku i wspaniałych przyjaciół

1. Data: 2004-04-12 16:01:37

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

``````````````````````````````````` ````
Oj, na tarczy, na tarczy...

Kiedy spartanie szli na bitwe mieli do wyboru: wrócić z tarczą - jako zwycięzcy
lub na tarczy - jako zwłoki.
Tarcze byly tak cięzkie, ze ucieczka wymagala pzostawienia na polu bitwy.

Czyli - wedlug ciebie - dzieki podpowiedzi wracasz do przyjaciół jako trup...
Qd co sie czepia zamiast WL

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-13 18:41:17

Od: Włodek Chrzanowski <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może dziwne, ale kudlata napisał/a:

> zyli - wedlug ciebie - dzieki podpowiedzi wracasz do przyjaciół jako trup...
oj masz pełna rację, ale złóżmy to na karb świątecznego obciążenia mózgu
powiekszonym żołądkiem. I dalej męczy mnie "mechmelok"
--
pozdrawia Włodek wch4 małpa wp kropka pl
------------- http://przedszkolaki.tk ------------

Czarne spagetti
schab ze śliwkami ??
Przepisy Wegetarianskie