jakie solaria, stojące czy leżące???

1. Data: 2008-01-12 09:00:06

Temat: jakie solaria, stojące czy leżące???
Od: "pydzik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczów.
Jakie waszym zdaniem solarium jest lepsze lub bardziej lubiane stojące czy
leżące? Mile widziane odpowiedzi z uzasadnieniem dlaczego.
pozdrawiam tomek

2. Data: 2008-01-12 09:42:34

Temat: Re: jakie solaria, stojące czy leżące???
Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"pydzik" wrote in message news:fm9vj8$afm$1@inews.gazeta.pl...
> Mam pytanie do grupowiczów.
> Jakie waszym zdaniem solarium jest lepsze lub bardziej lubiane stojące czy
> leżące? Mile widziane odpowiedzi z uzasadnieniem dlaczego.
> pozdrawiam tomek

Żadne. Szkoda zdrowia.

Bożena.

3. Data: 2008-01-12 10:38:04

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pydzik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do grupowiczów.
> Jakie waszym zdaniem solarium jest lepsze lub bardziej lubiane stojące czy
> leżące? Mile widziane odpowiedzi z uzasadnieniem dlaczego.
> pozdrawiam tomek
Ja nigdy nie byłam w solarium ale jakbym miała iść to wybrałabym stojące. Z
prostej przyczyny - fakt leżenia po kimś obcym(nawet jeśli wymyte itp itd)
skutecznie mnie odstrasza ;))

4. Data: 2008-01-12 12:21:33

Od: "Sloma" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy w zyciu nie skorzystasz z hotelu?
Nie jadasz w restauracjach?

5. Data: 2008-01-12 13:44:25

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie waszym zdaniem solarium jest lepsze lub bardziej lubiane stojące czy
> leżące? Mile widziane odpowiedzi z uzasadnieniem dlaczego.

Ogolnie to wiekszosc ludzi chyba woli lezace, rzadko korzystam ze wzgledow
zdrowotnych, ale mam niedaleko duzy salon z kilkoma kabinami i jest tam
tylko jedno stojace i kilka lezacych, te lezace zawsze sa zajete - trzeba
sie zapisywac badz czekac, a stojace czesto jest wolne. Moze wynika to z
faktu, iz w stojacych sa zawsze slabsze lampy ze wzgledu na brak
oddzielnosci na twarz, a ludzie chca jak najszybciej i za jak najmniejsze
pieniadze sie opalic.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2008-01-12 14:52:55

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

pydzik wrote:
> Mam pytanie do grupowiczów.
> Jakie waszym zdaniem solarium jest lepsze lub bardziej lubiane stojące czy
> leżące? Mile widziane odpowiedzi z uzasadnieniem dlaczego.
> pozdrawiam tomek

nie otwieraj solarium, nie potrzeba juz wiecej.

z hintow - na solarium lezacym osobom otylym ciezej jest zapanowac nad
"zagnieceniami" fald na plecach, brzuchu, co powoduje ze sie wielorybki
przewracaja. ani to bezpieczne przy pewnej wadze, ani mile (ten chrzest
plexi...).

na stojacym faldy ukladaja sie tak, jak potem sie beda ukladac w
kontaktach z ludzmi, wiec.

poza tym brak kontaktu ze scianami i mozliwosc poruszania sie w srodku.

Boska

7. Data: 2008-01-12 15:15:15

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Sat, 12 Jan 2008 14:52:55 +0000, urocza istota znana
wszem jako Boska napisała:

> poza tym brak kontaktu ze scianami i mozliwosc poruszania sie w srodku.

Ale się zanudzić można w te 7 minut, czy tam ile.

A tak się nawet lekko kimnąć można ;-)

Fel, co bohatersko ze 2-3 razy w roku chadza

--
http://felinity.jogger.pl/

8. Data: 2008-01-12 21:12:01

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do grupowiczów.
> Jakie waszym zdaniem solarium jest lepsze lub bardziej lubiane stojące czy
> leżące? Mile widziane odpowiedzi z uzasadnieniem dlaczego.
> pozdrawiam tomek

lezace. czemu- moge lezec ;)), moge nie opalac twarzy.
i.

9. Data: 2008-01-12 22:45:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2008 13:21:33 +0100, Sloma napisał(a):

> Nigdy w zyciu nie skorzystasz z hotelu?
> Nie jadasz w restauracjach?

Ja unikam; po tym, jak w ekskluzywnym hotelu zobaczyłam niespraną plamę
krwi na narzucie łóżka... W solarium byłam tylko raz - przed moim
położeniem sie pani popryskała czymś to, na czym sie lezy, przetarła
szmatką niedbale... Wtedy o tym nie pomyślałam, ale potem - więcej nie
poszłam. Jeśli chodzi o restauracje - niechętnie. Zwłaszcza po programie
TV, który w kolejnych odcinkach pokazywał, co kelnerzy potrafią zrobić z
zawartościa talerza klienta (przy okazji też, co hydraulicy potrafią zrobić
w zlewie podczas nieobecności właściciela mieszkania i wiele innych
rzeczy... - co to był za program?).
Generalnie: jeśli muszę jeść poza domem, a nie jest to przyjęcie typu
wesele, komunia itp, korzystam z MC Donalda itp, gdzie wszystko jest
jednorazowe... a co do solarium - nie korzystam; albo opalam się
naturalnie, albo używam samoopalaczy - wszystko z umiarem.
Jeśli powrót do domu samochodem jest możliwy w max 6 godzin, unikam/y też
hoteli...

10. Data: 2008-01-12 22:51:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 12 Jan 2008 23:45:09 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@w...pl> i powiedziała:

> Generalnie: jeśli muszę jeść poza domem, a nie jest to przyjęcie typu
> wesele, komunia itp, korzystam z MC Donalda itp, gdzie wszystko jest
> jednorazowe...

Jedzenie też. Ogólnie - współczuję, ale to się da leczyć.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

Możecie rzucić okiem? (oryginały czy nie)
tajskie stemple ziołowe, kurs tajskiego masażu stemplami ziolowymi warszawa szczecin kursy masaz tajski
Wawa. Pytanie o salon fryzjerski "ART OF HAIR" na Stawki
hot secret lesbian action
poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE