jakie solaria, stojące czy leżące???

121. Data: 2008-01-14 20:41:56

Temat: Re: jakie solaria, stojące czy leżące???
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 14 Jan 2008 20:23:46 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@w...pl> i powiedziała:

> Jest jeszcze Detektyw Monk, chyba bardziej pasuje - bohater grany przez
> Nicholsona przynajmniej jadal w publicznych miejscach.

Monk też jada, jedynie winszuje sobie mieć poszczególne elementy posiłku
na oddzielnych talerzach.

Zuzanka (na Monku zęby zjadłam, mogę pożyczyć na DVD ;-))

*:.
We Are a Non Prophet Organization

122. Data: 2008-01-14 20:48:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jan 2008 20:51:27 +0100, Jolanta Pers napisał(a):

> Użytkownik "Magda" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie upadłam na głowę, żeby wnikliwie czytywać rozmowy miejscowego trolla z
> kimkolwiek.

Ooo, to już jestem "miejscowa"? - jak miło, bo trollem to zawsze chętnie
:-D

> Przelotnie zapoznawszy się z Twoim obfitym a niechlujnym pustosłowiem na tej
> grupie nie mogę jakoś wyzbyć się obrazu trzynastolatki, która wczoraj odkryła
> grupy dyskusyjne dorwawszy się do komputera tatusia. Nie bierzesz pod uwagę
> możliwości, że bardziej spodobałoby Ci się na forum Onetu?

:-D
Dlaczego nie bierzesz pod uwagę możliwości, że to Tobie mogłoby się tam
bardziej spodobać - ach, ludzie sa jednak takimi egoistami :-DDD
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

123. Data: 2008-01-14 22:46:16

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Jest jeszcze Detektyw Monk, chyba bardziej pasuje - bohater grany przez
> Nicholsona przynajmniej jadal w publicznych miejscach.
>
> th

w jednym jadal, w jednym! i wlasnymi sztuccami i na pewno z nieopisanym
obrzydzeniem.

Boska co Monka nie ogladala, chetnie przyswoi. Zawsze krecily ja swiry.

124. Data: 2008-01-15 02:32:40

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany, ale z toba trudno sie rozmawia.

ze mna?? ja caly czas trzymam sie jednego "frontu", ty natomiast jak widze
zmieniasz w zaleznosci czy jest to restauracja, czy sklep.

> Nie chodzi mi o to, ze ja nie
> zakladam skarpetek, ale ze byc moze pewna liczba osob przede mna
> mierzyla te same buty, nie zalozywszy uprzednio skarpetek.

alez oczywiscie. tak jak jest pewna liczba osob w restauracjach, ktore nie
wycieraja rak po zalatwieniu sie w restauracjach. Ty w koncu stanelas
w "obronie" owych bo sama pracowalas w lodziarni, i zachowywalas sie ladnie. I
to ty sama chcesz wierzyc, ze tych ludzi jest wiecej i jest generalnie dobrze.
(..)
> Nie zadnym wyznacznikiem, tylko, ze nie jest tak fajnie jak piszesz.

ja _caly_ czas pisze, ze nie jest fajnie jak sie to na pierwszy rzut oka
wydaje.

> Podobnie, jak nie jest fajnie w niektorych hotelach czy restauracjach.

no ale tam wolisz wierzyc, ze jest generalnie dobrze.
Ja wole wiedziec, a nie wierzyc. Dlatego zawsze zolze skarpetke zanim zaloze
but na gola noge. Nie bede wierzyc, ze ten but akurat nie byl przymierzany,
czy tez byl ale nie gola stopa.

i.

125. Data: 2008-01-15 02:35:53

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie każdy ma czas i zamiłowanie do codziennego wycierania każdego
> pyłka :)

ja tez nie mam. Ale jest roznica miedzy balaganem a brudem. Tego ostatniego
srednio lubie, co wcale nie oznacza za biegam za kazdym pylkiem.

i.

126. Data: 2008-01-15 02:37:28

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wole jednak wierzyc, ze generalnie jest dobrze (a przynajmniej w miare
> dobrze) i rezygnowac z jedzenia czy spania w hotelu dopiero, gdy cos
> mnie zaniepokoi, niz z gory zalozyc, ze na pewno jest zle i nigdzie nie
> wyjezdzac (,,porzadni ludzie nie spia w hotelach'') i w ogole rezygnowac
> z jedzenia poza domem.

ja tam wole swoje zycie oprzec na wiedzy, a nie na wierze.

i.

127. Data: 2008-01-15 02:41:46

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nic nie będę więcej pisać ponad to, że zgadzam się z przedmówczynią która
> opiniuje, że takie sterylne "och ach" powoduje brak odporności na każden
> jeden zarazek wśród dzieciaków, a potem i starszych..Bo mama przewrażliwiona
> na punkcie czystości.

sterylnosci nigdy nie bedzie. Z brudu kiedys dzieciaki marly jak muchy, bo nie
wiedziano, ze zwykle mycie rak pomoze w wielu przypadkach. Hdyby bylo jak
piszesz, w czasach naszych praaadziadkow dzieciaki tryskaly by zdrowiem,
odporne i zaprawione. Tak nie bylo, marly jak muchy. A dzieci i tak sie
uodpornia przy pierwszym kontekcie z innym czlowiekiem. Juz w czasie porodu
zostaja zaatakowane mikrobami od matki. Czystosc znow tak nie szkodzi jakby
sie to powszechnie wydawalo. A widze, ze to taki trend...

i.

128. Data: 2008-01-15 02:47:24

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, tyle tylko że zawsze znajdzie się wśród mierzących fleja we
> własnych, przepoconych skarpetkach (pończochach itd), o tej porze roku
> szczególnie (w Galeriach tłumy są w późne piatkowe popołudnia tuż po
> pracy). Jeśli ktoś we własnych butach wyhodował sobie grzybka to jak
> najbardziej nie będzie się przejmował czy go poda dalej.

poda go dalej ale na skarpetke. Ta sie albo wyrzuci albo wypierze, Na
skarpetce grzyb sie nie uchowa za dlugo.

> Nie wiem jak jest w innych krajach, ale np w UK i w Hiszpanii nie ma
> obsesji skarpetek, mnóstwo ludzi mierzy buty na gołą stopę, często są to
> sklepy samoobsługowe.

ano pewno. Sto razy sie uda, sto pierwszy nie.

i.

129. Data: 2008-01-15 08:29:52

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak pisze:

> Monk też jada, jedynie winszuje sobie mieć poszczególne elementy posiłku
> na oddzielnych talerzach.

Ale wody nie pija, z wyjatkiem jednej swojej ulubionej ;)

th

130. Data: 2008-01-15 08:30:46

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> ja tam wole swoje zycie oprzec na wiedzy, a nie na wierze.

A wiesz, co sie dzieje w _kazdym_ hotelu i _kadej_ restauracji?

Możecie rzucić okiem? (oryginały czy nie)
tajskie stemple ziołowe, kurs tajskiego masażu stemplami ziolowymi warszawa szczecin kursy masaz tajski
Wawa. Pytanie o salon fryzjerski "ART OF HAIR" na Stawki
hot secret lesbian action
poszukuję - oficerki, brązowe PROSTE