jednookie dzieci w sloikach

1. Data: 2002-06-16 23:04:45

Temat: jednookie dzieci w sloikach
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za wada ?
wyglada jak by mialo jedno oko takie spore jak u cyklopa na srodku
czola
czy takie dzieci przezywaja ?
inaczej, czy zyja jacys ludzie z taka wada

--
marshal
Gdzie wszyscy mysla tak samo,

2. Data: 2002-06-18 20:22:48

Temat: Re: jednookie dzieci w sloikach
Od: "Sajmon Templer" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy takie dzieci przezywaja ?
> inaczej, czy zyja jacys ludzie z taka wada

No pewnie, nie słyszałeś o cyklopie z "Odyseji"?
pozdro,
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

3. Data: 2002-06-19 23:46:51

Od: "Milosz Mikolasjki - onet" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci
> co to za wada ?
> wyglada jak by mialo jedno oko takie spore jak u cyklopa na srodku
> czola
> czy takie dzieci przezywaja ?
> inaczej, czy zyja jacys ludzie z taka wada

Czy nie chodzi Ci przypadkiem o kile wrodzona??? Z tego co pamietam w
Krakowie w muzeum anatomii mozna zobaczyc takie dzieci.
MiloszM

4. Data: 2002-06-22 20:38:29

Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 01:46:51 +0200, "Milosz Mikolasjki - onet"
<m...@2...pl> wrote:

>Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6...@i...pl> napisal w wiadomosci
>>

>Czy nie chodzi Ci przypadkiem o kile wrodzona???

no wlasnie nie wiem

>Z tego co pamietam w
>Krakowie w muzeum anatomii mozna zobaczyc takie dzieci.

do dam jeszcze ze te dzieci nie maja normalnych oczu swoich tylko to
jedno durze, tylko ja nie wiem czy to jest oko, czy dziura w glowie

--
marshall
"Lepsi pivo v zaludku nezli voda na plicich."

przemiana materii
Zatoki
naiwne pytanie?
wrzody - na skórze
(OT) gdzie leczą zęby laserem w 3mieście?