jedwabista skóra

1. Data: 2003-12-10 06:32:50

Temat: jedwabista skóra
Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
podpowiedzcie w jaki sposób dbać o skórę, by miała jedwabisty - lekko
lśniący koloryt. Chodzi mi o całe ciało. Stosuję wszelakiego rodzaju balsamy
nawilżające, ale mam wrażenie, że nawet wtarcie tony balsamów nie spowoduje,
że moja skóra będzie choć trochę nawilżona. W ogóle jest sucha, a w zimie to
tragedia.

Słyszałam, że olejki naturalne w tym pomagają, ale nie mam pojęcia w jakiej
postaci je stosować.

Chodzi mi skórę typu "Joanna Brodzik" pomijając opaleniznę (solarium zrobi
swoje).

Podpowiedzcie proszę,
pozdrawiam Renata

1. Data: 2003-12-10 09:04:00

Temat: Re: jedwabista skóra
Od: "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
spowoduje,
> że moja skóra będzie choć trochę nawilżona. W ogóle jest sucha, a w zimie

No tak, w zimę jest najgorzej, zwłaszcza przy kaloryferach. Ja co prawda nie
mam suchej skóry, ale najfajniejszy, taki właśnie jedwabisty efekt miałam na
skórze po balsamie kojąco-nawilżajacym do skóry suchej Eris. Podobny efekt
miałam po balsamie Nivea, w takiej buteleczce z atomizerem do
rozpryskiwania. Też był bardzo przyjemny. Chociaż ten Erisa zdecydowanie
lepiej nawilżał. No i absolutny przebój jak dla mnie pod względem
nawilżenia, gładkości i jedwabistości i w ogóle wszystkiego jest po Body
Butter...Mniut, malina:)) Szkopuł tylko w tym, że w Polsce Body Shop nie ma
niestety....

> Słyszałam, że olejki naturalne w tym pomagają, ale nie mam pojęcia w jakiej
> postaci je stosować.

Hmmm, zastosowałabym po prostu jakiś olejek do kąpieli. Po takiej topieli
olejkowej efekty na skórze są równie przyjemne co po balsamach
nawilżających. Jest delikatna i dobrze nawilżona. Ja np. już nie muszę
wcierać żadnych balsamów potem, bo jest to wystarczające. Takie olejki
kąpielowe ma np. Inter-Fragrances. Dziewczyny polecały też wcieranie oliwki
bezpośrednio po umyciu, na mokrą skórę np.takiej dla dzieci bambino zdaje
się czy J&J.Ziaja ma również taką z serii Lipocell Bloker. Też ponoć niezła.
Nie są to drogie produkty, więc może popróbuj i przekonaj się co jest dla
Ciebie najlepsze:))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-10 09:30:52

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawilżenia, gładkości i jedwabistości i w ogóle wszystkiego jest po Body
> Butter...Mniut, malina:)) Szkopuł tylko w tym, że w Polsce Body Shop nie

A właśnie ostatnio wiedziałam taki produkt z AA, w zakrecanym dużym
słoiczku.
Miałaś go może?

1. Data: 2003-12-10 09:35:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Bam wrote:

>A właśnie ostatnio wiedziałam taki produkt z AA, w zakrecanym dużym
>słoiczku.

Ja miala podobny produkt z Dove i byl dosc dobry, musze powiedziec.
Niestety, te wszystkie kremy do ciala sa jak na moj gust za geste (wyjatek:
produkty Village Cosmetics), wiec i tak preferuje balsamy.

A na wysuszona skore polecam Vichy Lipidiose (sa i plyny pod prysznic, i
balsamy, i chyba cos tam jeszcze)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-10 09:56:53

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia napisał:

> A na wysuszona skore polecam Vichy Lipidiose (sa i plyny pod prysznic, i
> balsamy, i chyba cos tam jeszcze)

To prawda, Lipidose na mnie i mojej skórze też robi doskonałe
wrażenie :) Na kieszeni za to nieszczególne, ale uważam że warto.

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2003-12-10 10:08:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta wrote:
> [...]
> balsamy nawilżające, ale mam wrażenie, że nawet wtarcie tony balsamów
> nie spowoduje, że moja skóra będzie choć trochę nawilżona. W ogóle

A próbowałaś Body Silk Dove? Dostałam to na Mikołajki i jestem pod ogromnym
wrażeniem. Pudełko zawiera 300 ml super nawilżającego balsamu. Skóra po nim
jest miękka, gładka, ładnie pachnąca i co najważniejsze, nie ma się uczucia
"kleistości". Po wielu balsamach do ciała czułam się jakbym była nasmarowana
jakimś klejem. Balsamy nie wsiąkały do końca. Dove jest zdecydownie lepszy.

> Słyszałam, że olejki naturalne w tym pomagają, ale nie mam pojęcia w
> jakiej postaci je stosować.

A może taka klasyczna oliwka używana do pielęgnacji niemowląt?

> Chodzi mi skórę typu "Joanna Brodzik" pomijając opaleniznę (solarium
> zrobi swoje).

A jaką ona ma skórę?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-10 10:40:13

Od: "Miśka " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bam <N...@k...chip.pl> napisał(a):

> A właśnie ostatnio wiedziałam taki produkt z AA, w zakrecanym dużym
> słoiczku.

Tak, tak, to jest masło do ciała z tej najnowszej serii Oceanica Age Expert
z kompleksem Botox-like. Jako masło to chyba pierwszy taki produkt rodzimej
produkcji.

> Miałaś go może?

Jeszcze nie używałam, ale jestem żywo zainteresowana tym produktem:)) Pewno
nabędę jak próbkowanie da pozytywne efekty:)

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-10 10:42:08

Od: "Miśka " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-10 10:54:42

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi skórę typu "Joanna Brodzik" pomijając opaleniznę (solarium zrobi
> swoje).

Ach ten kompleks photoshopa:))) No chyba ze widzialas Brodzikowa na zywo;)

W kazdym razie skore nawilza sie nie tylko z zewnatrz - pij wiecej wody.
Moze masz tez niedobor jakichs witamin.
Natomiast na szczegolne problemy zima polecam nawilzacze powietrza (moja
skora bardzo je lubi) i czesty peeling.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-12-10 11:30:16

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam, że olejki naturalne w tym pomagają, ale nie mam pojęcia w
jakiej
> postaci je stosować.

Spróbuj olejku ze slodkich migdalow (do kupienia w sklepach z naturalnymi
kosmetykami, zdrowa zywnoscia, w Herbapolach czasami, w sklepach serii
"Mydlo i pachnidlo") - jest idealny do suchej skory, stosuje sie go jak
balsam, tyle ze w niewielkiej ilosci bo jest bardzo wydajny. Moja
straszliwie wysuszona zima skora po dwoch uzyciach zrobila sie widocznie
nawilzona, a od tego czasu jest coraz gladsza. Poza tym olejek jest
bezzapachowy, wiec mozna tuz przed uzyciem, juz na reke z olejkiem dodac 2-3
krople olejku eterycznego lub odrobine ulubionych perfum. Kosztuje to cudo
ok. 15-20 zl za 100 ml (w zaleznosci od producenta), a ja uzywam od 2
miesiecy i jeszcze nawet nie zuzylam polowy buteleczki:) Polecam:)

Kitka

new free usenet server
powiększenie biustu
Make up "czarnych" twarzyczek?