jesień za pasem..?

1. Data: 2004-08-01 21:14:05

Temat: jesień za pasem..?
Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny albo ja już mam taki nastrój , albo napradę jesień przyjdzie
wcześniej . Zrobiłam już dwie czapki i szalik kończę ...
A co W jesiennego robicie?
Mnie już następna robótka chodzi po głowie . A mianowicie :
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=47699&PhotoID=415124
Prawda , że piękna do jakiegoś prostego płaszcza?
MAcie pomysł z jakich wzorków skorzystać , żeby zrobić takiszal- chustę?

Albo ten golfik :-) super i dość prosty dla tych , którzy robią nadrutach i
troche na szydełku - ja należę do tych drugich.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=47699&PhotoID=412881
Pozdrawiam melancholijnie Lori

1. Data: 2004-08-01 21:51:18

Temat: Re: jesień za pasem..?
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny albo ja już mam taki nastrój , albo napradę jesień przyjdzie
> wcześniej . Zrobiłam już dwie czapki i szalik kończę ...
> A co W jesiennego robicie?

cos w tym jest
ja niby produkuje letnie bluzeczki ale zlapalam sie na tym ze wykanczam
nieskonczone swetry a nastepne chodza mi dosc uparcie po glowie
kupuje wloczki typowo na swetry i grubsze rzeczy
przyznam tez ze ostatnio bardzo duzo dziergam i to chyba dlatego zeby sie
uspokoic
boje sie tej jesieni bo troche mi sie pozmienia i przeorganizuje w zyciu
(koniec urlopu wychowawczego dziecko do przedszkola a ja bede musiala
znalezc prace heh...)
takie dzierganie to dobry sposob na uspokojenie i pozbieranie mysli

pozdrawiam
kasiatoya

[szydełko] link
(szydełko) ale motyl !!!