jesiotry

11. Data: 2002-08-05 20:18:56

Temat: Re: jesiotry
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "darek mak" <m...@p...gazeta.pl>

> dziękuję wszystkim za tak duży odzew, lecz nadal nie wim czym należy
karmić
> jesiotry. Moje oczko ma wymiary 4x8m i jesiotr którego kupiłem ma razie
> czuje się dobrze.
:)
zaloz hodowle dzdzownic
nie tylko jesiotry beda bardzo zadowolone
a przy okazji bedziesz mial rowniez kompost
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2002-08-05 20:36:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wraz z kumplem wmowilismy jemu
> ze ta ryba jest chora na wscieklizne...

I uwierzył?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

13. Data: 2002-08-05 20:45:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> jako zyjacy z handlu uwazam
> ze nie tyle sprzedaz co kupowanie jest nieporozumienem
> w handlu obowiazuje zasada
> klient nasz pan

Ciekawe co powie Krzysztof M. jak to przeczyta,

> i nie nam dyskutowac z kaprysami klienta

chyba, że klient wymusza bo wie lepiej.
;-)

> a w czystej checi zysku dla mnie nie ma nic zlego

A cóż oznacza czysta chęć zysku? Dziewictwo?
Czyli, że sprzedajesz jedynie dziewicom?
;-)

14. Data: 2002-08-05 21:35:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2002-08-05 21:35:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe co powie Krzysztof M. jak to przeczyta,

jesiotr jako gatunek sa pod calkowita ochrona
te ktore sa w obrocie to mieszance z hodowli w gospodarstwach rybackich
towar jak kazdy inny

> chyba, że klient wymusza bo wie lepiej.
> ;-)
wszystko zalezy od klienta

> A cóż oznacza czysta chęć zysku? Dziewictwo?
> Czyli, że sprzedajesz jedynie dziewicom?
> ;-)
> Pozdr. Jerzy Nowak

:)
to Oldziu uzyl pierwszy tego przymiotnika
:)
mnie sie on pozytywnie skojarzyl w rozumieniu
czysta w rozumieniu - jako legalna
:)

16. Data: 2002-08-05 22:14:09

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek mak" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dziękuję wszystkim za tak duży odzew, lecz nadal nie wim czym należy
karmić
> jesiotry. Moje oczko ma wymiary 4x8m i jesiotr którego kupiłem ma razie
> czuje się dobrze.

Cytuję:
Do karmienia jesiotrów można używać typowe granulaty pstrągów zawierające
powyżej 44 % białka i poniżej 14 % tłuszczu.
Jesiotr intensywnie żeruje także w nocy.
Jesiotry biorą pasze głównie z dna.

Jeśli jest to jednak jeden jesiotr to zastanawiał bym się nad sensem
dokarmiania - możliwe ,że wystarczy mu pokarm zawarty w dnie .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

17. Data: 2002-08-05 23:39:04

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> A cóż oznacza czysta chęć zysku? Dziewictwo?
> Czyli, że sprzedajesz jedynie dziewicom?
> ;-)
> --

A po co dziewicy kupowac dziewictwo?

18. Data: 2002-08-08 09:00:21

Od: "Piotr Dziewit" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos ozdobnych ryb w naturalnych zbiornikach. W stawach połozonych
między Siemianowicami a Chorzowem ( utworzyly się kilkadziesiąt lat temu w
zaglębieniach terenu powstalych na skutek szkód gorniczych) wędkarze łowią
czerwone karasie i inne "złote rybki". Wzięły się tam stąd, że wlaściciele
płytkich oczek w pobliskich ogrodkach działkowych przed zimą pozbywają się
ich i wrzucają do wspomnianych stawów.
Piotr

> czy ktoś z grupowiczów hoduje jesiotry w oczku wodnym? Jakich warunków
> wymagają, co jedzą i czy są w stanie przezimować w oczku.

Czy koniczyna zastąpi trawnik?
zapytanie
Szerszenie
jodła chora?